Hop til indhold
camfyr5700

Fække Jessie i Esbjerg

Recommended Posts

Hej med jer!

Så blev det tid til at sparebogen skulle tømmes.

Jeg har i noget tid set Jessie annoncere på annonceligt.dk. Som jeg ser det, lægger hun en annonce på når hun lige har lidt tid til udføre dette herlige hemmelige erhverv. Det har ikke før nu lige passet sammen med min kalender når hun var at træffe, men den her gang lykkedes det at få en aftale, og der er jeg glad for.

Link til annoncen: https://annoncelight.dk/showad/214819

Jeg fornemmer at det kan være lidt svært at få en aftale med Jessie når hun er på, så måske var jeg heldig denne gang ;-)

Hun tilbyder leje af værelse i Esbjerg, der hvor jeg mødte hende var det fint og diskret, ikke langt fra Esbjerg centrum.

Jessie er en superfræk lille sag. Hun er køn og har en lækker krop, som fint matcher billeder på annoncen.

Det er let at mærke at hun virkelig nyder at lege og knalde ;-)

Jeg havde booket en halv time, og der var både tid til at snakke lidt, få et par dybe lækre kys og mærke den frække tunge, franske lege begge veje, og et lækkert knald i missen.

Jessie behersker fint det franske univers, med dybde og vekslende tempo. Missen er rigtig fin og dejlig stram og kunne godt klare mine 18-19 cm efter lidt blid opvarmning.

Efter sexakten lå vi og small talkede lidt om løst og fast, det var rigtig dejligt at det ikke bare var ind-ud-farvel men en god afslutning på det intime samvær.

 

Alt i alt en helt perfekt aften i det ellers kedelige vejr ;-)

Jeg skal helt sikkert lege med Jessie igen, hvis jeg kan være heldig at få en booking i kalenderen på et tidspunkt.

 

Godt nytår til alle!

MVH

Camfyr5700

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie

Dejligt at vi er enige om oplevelsen igår aftes- jeg nød dig virkeligt. Specielt den dybde og intensitet du udviste, gav mig en uforglemmelig orgasme-> HERLIGT♡♡♡

Du gjorde det sgu godt - og du skal være mere end velkommen næste gang du får muligheden for at besøge mig :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det lige til et besøg mere hos den dejlige frække Jessie!

Samme frække kvinde, samme frække oplevelse.

Denne gang var det på en måde mere hyggeligt og afslappet, måske fordi vi havde set hinanden en gang før og kunne tage det lidt mere afslappet, og var for mig et stort plus.

En lækker omgang slikke-sutte-kneppe stillinger og kombinationer blev afprøvet, rigtig lækkert.

Jessie du er en skøn lille kvinde, og jeg er sgu glad for at du gerne deler din dejlige krop og dit frække væsen med mig!

Go' Weekend og go' røv.

MVH

C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for nogle gode anmeldelser.... :-)

Er selv ved at arrangere møder med Jessie og hun virker meget som en sød tøs, der elsker sit hemmelige erhverv...*S*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie
camfyr5700 skrev, for 10 timer siden:

Så blev det lige til et besøg mere hos den dejlige frække Jessie!

Samme frække kvinde, samme frække oplevelse.

Denne gang var det på en måde mere hyggeligt og afslappet, måske fordi vi havde set hinanden en gang før og kunne tage det lidt mere afslappet, og var for mig et stort plus.

En lækker omgang slikke-sutte-kneppe stillinger og kombinationer blev afprøvet, rigtig lækkert.

Jessie du er en skøn lille kvinde, og jeg er sgu glad for at du gerne deler din dejlige krop og dit frække væsen med mig!

Go' Weekend og go' røv.

MVH

C

Igen....tak for de rosende ord. 

Jeg gør såmend bare hvad jeg finder lækkert når jeg har en fræk aftale. Og ja du har ret....det er som regel bedre når man kender hinanden - ikke sandt ;)

Håber vi ses næste gang du rammer Esbjerg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jessie
camfyr5700 skrev, den Friday, January 27, 2017 at 21:26:

Så blev det lige til et besøg mere hos den dejlige frække Jessie!

Samme frække kvinde, samme frække oplevelse.

Denne gang var det på en måde mere hyggeligt og afslappet, måske fordi vi havde set hinanden en gang før og kunne tage det lidt mere afslappet, og var for mig et stort plus.

En lækker omgang slikke-sutte-kneppe stillinger og kombinationer blev afprøvet, rigtig lækkert.

Jessie du er en skøn lille kvinde, og jeg er sgu glad for at du gerne deler din dejlige krop og dit frække væsen med mig!

Go' Weekend og go' røv.

MVH

C

Hey - måske vi snart skulle ud og køre en lille tur igen:D

Men så kører du...og jeg styrer gearstangen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...