Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Hvad blev der af mia / Mina i korsør ? Sød, ung lidt mørklødet pige, som tilbød massage.. med mulighed for happy ending mm. Hun blev også anmeldt herinde er par gange

Det foregik under meget private forhold. Hun var på annonclight. 

Jeg var meget tilfreds efter mit besøg.

Er hun slet ikke aktiv længere ?

Redigeret af Pelle3003

Del dette indlæg

Link til indlæg
ruder6 skrev, 1 time siden:

det er det ikke, men hun er også en dejlig pige.. ;)

Jaa hun er et knald værd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klumb skrev, 1 time siden:

Jaa hun er et knald værd ;)

helt sikkert. længe siden jeg besøgte hende, men hun var sku rigtig dejlig at være sammen med.. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
ruder6 skrev, for 7 timer siden:

helt sikkert. længe siden jeg besøgte hende, men hun var sku rigtig dejlig at være sammen med.. ;)

Også længe siden her, det kan snart ikke vare længe igen :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RasmusL

Sidst jeg skrev til hende var hun gravid og det var lige op over, så hun tilbød kun blow ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været hos Mia 2 gange.

Hun mødes i hendes private lejlighed ved havnen.

Mia er en gennemsnitlig pæn ung pige... lidt som naboens datter... ikke een man vender sig om efter på gaden...

Første gang var hun gravid og tilbød kun BJ med afslutning på bryster. Denne oplevelse var egentlig OK og jeg fik hvad jeg kom efter... pris 500kr.

Anden gang jeg besøgte Mia var her sidste efterår efter hun havde født. Egentlig var det en anden i Slagelse som jeg havde udset mig... men hun var optaget og jeg faldt istedet over Mias anonnce, hvor hun nu var blevet en milf... men denne oplevelse gjorde at jeg sidenhen har holdt en lang pause fra GPere .....   jeg mødte op i hendes lejlighed til en tung lugt af røg og barneskrig.... her skulle jeg have vendt om...!! Men jeg fulgte efter hende ind på børneværelset og den skrigende unge i en vugge... og henvist til en foldemadresse på gulvet, som åbenbart udgjorde " arbejdspladsen" hun satte sig ved siden af mig og begyndte på en lang forklaring om at børn ikke forstod hvad der skete i rummet og man derfor godt kunne have sex.... dog havde hun lige opdaget at hun havde fået sin menstruation, så hvis jeg var blod-forskrækket kunne hun kun tilbyde mig et BJ men prisen var steget til 800kr... heldigt for mig var, at der i min pung var 3x500kr og hun kunne ikke give tilbage... jeg kunne derfor løbe derfra så hurtigt at min røv ikke kunne ses for bare skosåler... jeg overvejede kraftigt et opkald til de sociale myndigheder, men valgte at lade være... istedet har jeg holdt et par mdr. pause men er nu begyndt at besøge nogle lækre GPere igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...