Hop til indhold

Recommended Posts

FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af Mike45's indlæg

All Inklusiv Nu også i Vejle <3

Jeg havde set på annoncelight at der var kommet en ny pige så jeg slog vejen forbi Havnegade i Vejle døren blev åbnet SF samme pige jeg havde set på fotos så det at super når det jo var derfor jeg var kommet. 

Hun var nok ca i 30erne men med en slank krop og store dejlige bryster og et sødt smil  tror nok hun hed Marina. 

Hendes massage var med varm olie og god uden at være hård så jeg lå og var ved at falde hen da jeg kunne mærke hendes hænder imellem mine ben og mine boller og mellemkød fik en dejlig behandling medvstrejf af stjernen. Super. 

Da jeg kom om på ryggen var jeg kampklar hun fniste og uden et ord begyndte hun at sutte mens hun kiggede mig i øjnene frækt. 

På med kondom og om i doggy jeg legede lidt med hendes numse og jeg stak langsomt en finger ind hun kunne åbenbart lide det for hun spurgte om jeg ville fuck hende der det skulle hun ikke sige 2 gange det er ikke så tit det er på menuen så det skulle udnyttes. 

Da jeg var lige ved at komme hev jeg kondomet af og ville komme ud overbhended dejlige store bryster med stive vorter men hun ville det anderledes hun begyndte at sutte igen og hun blev ved selv efter jeg var kommet i munden på hende som ville hun have det hele med. 

Jeg var total færdig og måtte lige sunde mig inden jeg kunne gå i bad tror de skal anskaffe en hjertestarter hvis dette er normalen her :wub:

jeg betalte lidt mere end normalen for FP men med alt det ekstra var det billigt

Redigeret af Extinguisher
FAKE ANMELDELSE, se venligst bort fra denne og andre af Mike45's indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike45 skrev, 1 time siden:

All Inklusiv Nu også i Vejle <3

Jeg havde set på annoncelight at der var kommet en ny pige så jeg slog vejen forbi Havnegade i Vejle døren blev åbnet SF samme pige jeg havde set på fotos så det at super når det jo var derfor jeg var kommet. 

Hun var nok ca i 30erne men med en slank krop og store dejlige bryster og et sødt smil  tror nok hun hed Marina. 

Hendes massage var med varm olie og god uden at være hård så jeg lå og var ved at falde hen da jeg kunne mærke hendes hænder imellem mine ben og mine boller og mellemkød fik en dejlig behandling medvstrejf af stjernen. Super. 

Da jeg kom om på ryggen var jeg kampklar hun fniste og uden et ord begyndte hun at sutte mens hun kiggede mig i øjnene frækt. 

På med kondom og om i doggy jeg legede lidt med hendes numse og jeg stak langsomt en finger ind hun kunne åbenbart lide det for hun spurgte om jeg ville fuck hende der det skulle hun ikke sige 2 gange det er ikke så tit det er på menuen så det skulle udnyttes. 

Da jeg var lige ved at komme hev jeg kondomet af og ville komme ud overbhended dejlige store bryster med stive vorter men hun ville det anderledes hun begyndte at sutte igen og hun blev ved selv efter jeg var kommet i munden på hende som ville hun have det hele med. 

Jeg var total færdig og måtte lige sunde mig inden jeg kunne gå i bad tror de skal anskaffe en hjertestarter hvis dette er normalen her :wub:

jeg betalte lidt mere end normalen for FP men med alt det ekstra var det billigt

For den da Mike45 - du har da haft en fantastisk oplevelse der. Tror da at vejen skal gå forbi Vejle en af dagene :-)

Så. du forøvrigt Ann dernede? gad vide om hun er den samme pige der tidligere har været der

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også været fordi Amata for første gang. 

Det var netop Martina jeg også fik. Sød pige i 30'erne. Gudeflot krop. Men kunne næsten ikke tale engelsk. Måtte forhandle med mutter. 

Jeg havde travlt og havde ikke tid til massage. Så jeg købte blot et blowjob. 

Mutter spurgte om det var med eller uden kondom. Det skulle være uden. 

Dejlige Martina suttede godt med god tid og holdte et par pauser hvor jeg kunne lege med brysterne. 

Da jeg var klar og gav hende besked om at jeg kom, suttede hun videre som en champ og tog hele ladningen i munden. Lækkert. 

Hun kan anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Forøvrigt @Mike45 tak for mange gode anmeldelser fra Vejle.

du har sikkert godt kendskab til stedet.  

Hvad med mutter selv? Kan hun købes til noget? Selvom hun er ældre end mig, så syntes jeg at hun så ret godt ud. 

Håber nogle kan bidrage med svar her?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike45 skrev, for 16 timer siden:

Jeg var total færdig og måtte lige sunde mig inden jeg kunne gå i bad tror de skal anskaffe en hjertestarter hvis dette er normalen her :wub:

Tak for en god anmeldelse Mike45 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 1 time siden:

ja godt link der står se foto men der er ingen billeder smart

Hmmm, dem har de åbenbart fjernet, for de var der, da jeg lagde linket op. Hun så dog sød ud, jeg tog desværre ikke screendump :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er de gode anmeldelser her, skulle de da lige prøves for første gang.

Ankommer til stedet og der er 2 unge smukke piger. Det bliver hende Viva (eller noget lign) som jeg fik. Op på den meget bredde men lidt hårde briks. Herefter blev benene ellers masseret på nøjagtig det samme sted i 5-8 minutter vil jeg skyde på. Og det vel og mærke indenfor få kvadratcm på benet... Pludselig kom hun i tanke om at der også skulle masseres lidt andre steder, så længere ned på benet og herefter lidt på det andet ben. Så var der vel efterhånden gået 20 med blot benmassage. Så blev ryggen masseret i vel omkring 5 minutter - og så var der vend rundt. Indtil det tidspunkt var der ikke antydning af pirring.

Med det samme at der var vendt rundt, kom spørgsmålet om mere. Uden nogen form for pirring eller lign. Der blev foretaget et valg og afslutningen kom efter lidt tid. Men så var det ellers også slut.

Så, langt under 1 time efter ankomst, var jeg ude på gaden.

Lokation 2/10 - ud til meget befærdet gade.

Pigens udseende 9/10

Massagen 1/10

Ekstraen 5/10

 

Gentagelse - nej tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars Boca skrev, den 12. januar 2017 at 19:14:

Jeg har også været fordi Amata for første gang. 

Det var netop Martina jeg også fik. Sød pige i 30'erne. Gudeflot krop. Men kunne næsten ikke tale engelsk. Måtte forhandle med mutter. 

Jeg havde travlt og havde ikke tid til massage. Så jeg købte blot et blowjob. 

Mutter spurgte om det var med eller uden kondom. Det skulle være uden. 

Dejlige Martina suttede godt med god tid og holdte et par pauser hvor jeg kunne lege med brysterne. 

Da jeg var klar og gav hende besked om at jeg kom, suttede hun videre som en champ og tog hele ladningen i munden. Lækkert. 

Hun kan anbefales. 

Hvad kostede sådan en omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ligeledes så heldig i søndags at ramme ind i Marina (eller hvad det nu er hun hedder) og må sige at den pige giver virkelig fuld valuta for pengene, men hun er dyr, lidt for dyr efter min smag. Hun forlangte 1400 for 1 time med alt hvad hjertet begærer. Jeg havde dog kun 1300 på mig, men det var så ok efter lidt betænkningstid!

Til gengæld så havde jeg næsten præcist samme oplevelse som Mike der startede denne tråd, hold da helt fast hun er vild den pige, en fantastisk oplevelse hvor hun sluttede med at tage hele ladningen i munden, spyttede ud i en serviet og slikkede så mini-snuller helt ren - WAUW en tur. ganske enkelt super lækkert.

Stedet: 9/10 (pænt og rent, og varmt)

Pigen: 10/10 (taler ikke engelsk, men et udmærket Italiensk hvis nogen behersker det)

Sex: 12/10 :-)

Pris: 6/10 - temmelig dyrt syntes jeg

Kommer jeg igen? Sikkert nok, nor jeg sårn' lige får slugt den ultra høje pris i mit hoved og får sparet sammen igen.

PS: Mens jeg lå og nød Marinas behandling, havde vel ligget omkring 20 - 25 min, ringede det på døren kunne jeg høre og den anden pige der var til stede fik en kunde. Han var til gengæld absolut ikke tilfreds med hverken tid eller behandling. Så det er nok Marina man skal have fat i.

Redigeret af Snuller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...