Hop til indhold
TheVoice

Blid slavepige

Recommended Posts

Jeg har tit bemærket at GFE piger o.lign reklamere med, at de tilbyde ydelsen Blid slave. Det er muligt at jeg spørger dumt, men kan nogen fortælle lidt om, hvad der måske typisk hidrører hører ind under den betegnelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har tit bemærket at GFE piger o.lign reklamere med, at de tilbyde ydelsen Blid slave. Det er muligt at jeg spørger dumt, men kan nogen fortælle lidt om, hvad der måske typisk hidrører hører ind under den betegnelse. 

 

Det kan være ret forskelligt.  Min erfaring er at du kan tale beskidt og nedværdigende til tøsen, give hende klask bag med flad hånd, rive hende blidt i håret, og få hende til at indtage forskellige åbne eller ydmygende stillinger under din kommando. Med andre ord, forløbet giver indtryk af at hun er under din kommando.

Men tag ikke fejl, grænserne aftales på forhånd, og må ikke overskrides.  "Slavetøser" har ofte en mamasan i baglokalet,der vil skride ind hvis aftalte grænser overskrides.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 35 minutter siden:

Det kan være ret forskelligt.  Min erfaring er at du kan tale beskidt og nedværdigende til tøsen, give hende klask bag med flad hånd, rive hende blidt i håret, og få hende til at indtage forskellige åbne eller ydmygende stillinger under din kommando. Med andre ord, forløbet giver indtryk af at hun er under din kommando.

Men tag ikke fejl, grænserne aftales på forhånd, og må ikke overskrides.  "Slavetøser" har ofte en mamasan i baglokalet,der vil skride ind hvis aftalte grænser overskrides.

Det lyder meget korrekt.. I hvertfald for mit vedkommende.. Hos nogle piger hører kun det verbale under blid og det fysiske er under en mellemhård.. Ved en blid siger jeg at en rød røv med måde er okay.. Men skal det være en rød røv der kan ses efterfølgende så er vi over i en mellemhård.. Dette er især ved de mænd der specifikt kommer for at smække igennem fordi de er fokuseret på dette element og vil for det meste give en gedind røvfuld.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah, jeg tilbyder blid/mellemhård slavepige,  men hos mig hører "blid slavepige" ind under alm. Blid sex.

Hos mig er det bl.a. verbal dominans, "hård sex", let spanking etc. det er lidt svært at definere hvor grænsen går... hård dominans er bl.a. spanking, mundknep/gagging etc. Dog uden at man efterlader blå mærker på min krop.. hvor "hårdt" det er, afhænger primært af mandens evner inden for den slags lege..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, 1 time siden:

Ah, jeg tilbyder blid/mellemhård slavepige,  men hos mig hører "blid slavepige" ind under alm. Blid sex.

Hos mig er det bl.a. verbal dominans, "hård sex", let spanking etc. det er lidt svært at definere hvor grænsen går... hård dominans er bl.a. spanking, mundknep/gagging etc. Dog uden at man efterlader blå mærker på min krop.. hvor "hårdt" det er, afhænger primært af mandens evner inden for den slags lege..

Hvad mener du så der hører ind under blid slavepige.? Tænker når du siger det hører ind under almindelig blid sex men samtidig siger at spanking og verbal dominans hører under hård..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Hvad mener du så der hører ind under blid slavepige.? Tænker når du siger det hører ind under almindelig blid sex men samtidig siger at spanking og verbal dominans hører under hård..

Ja det er måske dårlig formuleret.

Jeg mener at blid slavepige hos mig, hører inde under almindelig blid sex, i den forstand at man ikke betaler ekstra for det, mellemhård er derimod en ekstra ydelse.

blid slavepige: verbal dominans, let spanking, almindelig "hård sex"

mellemhård: alt det overstående + "hård"spanking/piske (uden at efterlade blå mærker), gagging/deepthroat/mundknep etc..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 25 minutter siden:

Ja det er måske dårlig formuleret.

Jeg mener at blid slavepige hos mig, hører inde under almindelig blid sex, i den forstand at man ikke betaler ekstra for det, mellemhård er derimod en ekstra ydelse.

blid slavepige: verbal dominans, let spanking, almindelig "hård sex"

mellemhård: alt det overstående + "hård"spanking/piske (uden at efterlade blå mærker), gagging/deepthroat/mundknep etc..

Jeg elsker altså den forskel der er på os piger.. Altså os alle sammen.. 

F.eks har jeg voldsomt svært ved det verbale så det hører under mellemhård hos mig.. Altså hvis det er grim snak og ordre.. Jeg er nok lidt personligheds forstyrret.. Jeg er meget underdanig af natur og pleaser men samtidig også rebel og ikke så god til at håndterer ordre.. Hahaha..

Men ting som mundknep hører bare under almindelig sex hos mig.. Det betyder mindre arbejde for mig og min nakke.. Hahaha.. Også almindelig hård sex hører under almindelig sex..

Forstår sku godt det er bøvlet for mænderne at finde ud af nogen gange.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg elsker altså den forskel der er på os piger.. Altså os alle sammen.. 

F.eks har jeg voldsomt svært ved det verbale så det hører under mellemhård hos mig.. Altså hvis det er grim snak og ordre.. Jeg er nok lidt personligheds forstyrret.. Jeg er meget underdanig af natur og pleaser men samtidig også rebel og ikke så god til at håndterer ordre.. Hahaha..

Men ting som mundknep hører bare under almindelig sex hos mig.. Det betyder mindre arbejde for mig og min nakke.. Hahaha.. Også almindelig hård sex hører under almindelig sex..

Forstår sku godt det er bøvlet for mænderne at finde ud af nogen gange.. 

Jeg er vildt dårlig til verbal dominans, fordi det næsten altid får mig til at grine, jeg skal virkelig tage sig sammen. :P 

Mundknep ved jeg selvfølgelig ikke hvordan du udfører, men hos mig ville det ikke være muligt at tilbyde det til alle eller blot hveranden af mine kunder, uden det kraftigt ville påvirke kvaliteten af mine blowjobs resten af den dag. Et almindeligt blow, hvor han tar styringen er selvfølgelig noget andet. 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 22 minutter siden:

Jeg er vildt dårlig til verbal dominans, fordi det næsten altid får mig til at grine, jeg skal virkelig tage sig sammen. :P 

Det kan såmænd også have sin charme. Personligt holder jeg meget af få nogle grin og humor bragt ind i sexen. Så det kan da godt være at jeg skal nappe en oplevelse og fortælle pigen det er helt ok at grine, hvis jeg spiller den dominante :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det kan såmænd også have sin charme. Personligt holder jeg meget af få nogle grin og humor bragt ind i sexen. Så det kan da godt være at jeg skal nappe en oplevelse og fortælle pigen det er helt ok at grine, hvis jeg spiller den dominante :) 

Ja det handler nok om at kunne læse situationen, det er nok også i høj grad det, der gør en pige god/dårlig..tror jeg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 minutter siden:

Ja det handler nok om at kunne læse situationen, det er nok også i høj grad det, der gør en pige god/dårlig..tror jeg :) 

Helt enig. Nu er jeg nok ikke så meget til det hårde, men jeg kan godt lide at drille pigen lidt, i det hele taget bare at tage initiativer til overraskelser, specielt med henblik på at få noget humor ind, så er det da betryggende at vide, at jeg næppe løber den store risiko hvis jeg bringer lidt af det i har nævnt ind i sexen. Selvfølgelig skal jeg jo lige aflæse situationen, men hvis mit primære formål er humor, dur det nok heller ikke at aftale ret meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

F.eks har jeg voldsomt svært ved det verbale så det hører under mellemhård hos mig..

Jeg hader når "den" kun er mellemhård! 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 44 minutter siden:

Jeg hader når "den" kun er mellemhård! 

Det gør jeg sjovt nok også.. Hahaha.. Selvom det sjældent sker:P.. Hvis de gængse metoder ikke virker så plejer jeg at sige "Das hast wir anderen methoden".. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden:

Det gør jeg sjovt nok også.. Hahaha.. Selvom det sjældent sker:P.. Hvis de gængse metoder ikke virker så plejer jeg at sige "Das hast wir anderen methoden".. Hahaha.. 

 

Forlader du så lige rummet i 5 minutter og kommer tilbage som...

 

 

IlsaMadButcher.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 2 minutter siden:

 

Forlader du så lige rummet i 5 minutter og kommer tilbage som...

 

 

IlsaMadButcher.jpg

Hahaha.. Ja det kunne være sjovt.. Men tror uanset hvilket kostume jeg trækker i så ville jeg aldrig kunne fremstår lige så frygtindgydende som Ilsa.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit bedste råd. Spørg pigen du ønsker at lege med hva grænserne er.

Ved mig er verbalt totalt No go. Vil ikke nedværdiges med klamme ord osv.

Jeg tilbyder anal, gagging og deepthroat som tillægsydelser. Men ønskes mere hårdt sex end alm. Så der "slave" pige tillæg også. 

Feks. Deepthroat med opkast uden stop, hård anal med dildo i fisse eller omvendt. Sprøjteorgasme, tårer så make up løber, "blide" klask i røv, på bryst, "rolige" lussinger, kvælertag, bind for øjnene og bondage. Eller flere mænd.

Mange ting tilbyder jeg ikke første gangs kunder men det er ting jeg synes er frækt. Men vil kunne føle en tryghed og sikkerhed i fyren ellers vil jeg ikke. Det kan hurtigt gå fra god oplevelse til dårlig.

Siger jeg fra skal det accepteres 100% og legen stoppes. Men har man leget et par gange kommer tilliden og forståelsen hurtigt for hva der er ok eller ikke ok osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det glæder mig at så mange har reflekteret på mit indlæg.

Personligt fortrækker jeg en yngre barmsvær pige med gode baller, hvor et tyndt spanskrør kan sætte striber på bag og bryst.  Og de forsvinder ikke inden næste kundes besøg en time senere. Derfor har jeg en ikke-professionel "privat" tøs, hvor legen udvikler sig i takt med den gensidige interesse og forståelse.  Men den slags tøser er ikke helt nemme at finde.  Hos nogle ligger det latent, og kan fremelskes under de rette omstændigheder.  "Bibliotekar-typen" er ofte værd at udforske.

:ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...