Hop til indhold

Recommended Posts

Extinguisher skrev, for 4 timer siden:

StudineMilf får lige en advarsel p.g.a. manglende evne til at læse og forstå en simpel og klar besked

Nu behøver det sådan set ikke have noget at gøre med "manglende evne til at læse og forstå" endsige med vrangvilje at gøre.

Jeg plejer selv – og mon ikke flere gør det samme – at læse mig kronologisk frem i en streng, og støder jeg på et indlæg, jeg har en holdning til, trykker jeg på "citer" og skriver min kommentar uden at se/lade mig påvirke af de efterfølgende.

Det har engang afstedkommet en advarsel, fordi jeg således ikke havde set, at en moderator lidt længere nede havde talt dunder, og da mit indlæg således kom til at stå efter moderators, blev det betragtet som opsætsighed.

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Nu behøver det sådan set ikke have noget at gøre med "manglende evne til at læse og forstå" endsige med vrangvilje at gøre.

Jeg plejer selv – og mon ikke flere gør det samme – at læse mig kronologisk frem i en streng, og støder jeg på et indlæg, jeg har en holdning til, trykker jeg på "citer" og skriver min kommentar uden at se/lade mig påvirke af de efterfølgende.

Det har engang afstedkommet en advarsel, fordi jeg således ikke havde set, at en moderator lidt længere nede havde talt dunder, og da mit indlæg således kom til at stå efter moderators, blev det betragtet som opsætsighed.

Sådan gør jeg nu ikke, men Du har da vist 60 eller 120 min til at rette dit indlæg så når du læser videre og ser du har lavet en brøler kan du da rette hele din tekst væk og skrive fejl ;);)

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så har man, som du af alle jo ved, gode muligheder for at redigere, det kunne StudineMilf også have gjort . Og her slutter den diskussion, din trang til at gøre opmærksom på at du føler dig uretfærdigt behandlet og urimeligt forfulgt ved enhver lejlighed er en anelse trættende

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...