Hop til indhold

Recommended Posts

Nå så blev det sq min tur til at prøve Sugardating konceptet. Det var lidt sjovt, for når jeg søger hende kan jeg ikke finde hende. Men hun kunne så åbenbart finde mig. For hun havde været inde og se på min profil et par gange inden jeg blev lokket til at kigge på hendes profil. 

Startede ud med at spørge om jeg måtte se hendes private billeder. Og vupti, så var der åben. Både for billederne og for hed samtale over beskederne derinde.

Det hele startede i mandags omkring middag, og tirsdag til middag sad jeg i hendes bil. Og jeg blev ikke skuffet, nej tværtimod. Vi havde skrevet lidt om hvad tøj hun havde på. Og hun ville ta et par leggins og en lang trøje på. Så bad jeg hende om at hun ikke skulle ta trusser på. Og det havde hun ikke. For jeg sætter mig ind i hendes bil, da hun vil til at køre spørger jeg om der ikke er noget hun har glemt? Og så trak hun hendes leggins ned så jeg kunne pille mens hun kørte. Hun kunne ikke rigtig koncentrere sig da vi kørte a sted. Vi fandt et sted hvor vi kunne hygge os bag i hendes lille bil. Jeg havde mine skrubler med om det kunne lade sig gøre med min højde. :lol: Men det ku det.

Fuck hun kan kysse det er helt vildt. Den stod i bukserne bare ved første kys. :oops: Vi fik tøjet a og så igang. Fuck det var godt. Resten er desværre mellem hende og jeg.

Karakter :

Pige: 8 ud a 10

Lokation: 8 ud a 10

Sex: 10 ud a 10

Pris: 6 ud a 10

Så jeg kan kun anbefale hende. Og møder i hende derinde, så pas på hende. :)

Link:

https://sugardaters.dk/show?alias=Bigbutt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...