Hop til indhold
Poulard

Kære piger

Recommended Posts

I er udsat på jeres arbejdsplads. I Kbh skete der et voldsomt røveri med våben i start dec uden mediernes opmærksomhed.  Tænker du risiko forbundet til dit erhverv og hvad tænker kunderne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
Poulard skrev, for 7 minutter siden:

I er udsat på jeres arbejdsplads. I Kbh skete der et voldsomt røveri med våben i start dec uden mediernes opmærksomhed.  Tænker du risiko forbundet til dit erhverv og hvad tænker kunderne? 

Jeg har med tiden kendt en del GP'er både danske - især - og udenlandske. Ingen jeg har mødt til dato, har oplevet ubehageligheder af nævneværdig art. Nogle er blevet bedt om at skride, men decideret vold. Næh. Men du har da ret i, at det kan blive endog meget ubehageligt. 

For små tyve år siden blev 2 polske, tror jeg, piger myrdet i Søren Møllersgade her i Randers og frastjålet deres penge. Morderen er aldrig fundet. Stedet er og var bordel.

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay jeg giver da gerne mit besyv med her.. 

Når man starter i den her branche gå man ind i det forhåbentlig med en viden omkring risiciene man løber.. Blandt andet tyveri og overfald.. Man er i en meget sårbar situation i den her branche.. Alene med mænd der tit er over dobbelt størrelse af en selv hvis man er af nogenlunde samme statur som mig.. Når ens arbejde består af at skulle være alene og nøgen med fremmede mænd er man nødt til at være ufattelig god til at læse mennesker.. Selvfølgelig er mange sværere end bare som så at læse og en mand der virkelig vil en noget ondt er nok særlig god til ikke at vise deres intentioner.. Men vi har alligevel en smule sikkerhed i form af en tele der er i lytteafstand af os.. Jeg tror ikke at en mand det generelt bare vil kaste rundt med en kvinde vælger en i vores erhverv fordi de for det første ville skulle betale og for det andet ville blive smidt ud og risikerer at politiet ville blive indblandet i det.. Så der risikoen for tyveri og ja den er der da bestemt.. Derfor har de fleste steder kamera og sørger for kun at lukke maks 2 gæster ind og ikke større grupper.. Jeg tror ikke risikoen for tyveri og røveri er større end hvis man f.eks arbejder i kiosk eller butik.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm altså, jeg hører tit fra de ældre piger om dengang "rockerne styrede" eller prøvede på det og ville ha beskyttelses penge og sådan noget, men det er vist mange år siden nu.

Jeg har engang været alene på vagt og blevet vildt bange, fordi et spejl faldt ned ud af det blå (og jeg tror ikke på det overnaturlige, men det der var altså et spøgelse!) men ellers har jeg aldrig følt mig "udsat".. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke denne branche er slemmer end andre men man hører mere om det da det sælger. Noget med mord/forbrydelse  sælger og noget med prostitution sælger. I kombination sælger det helt vildt godt. Tror flere kiosker, tankstation osv er udsat for mere end os. 

Er man sted med overvågning så tror jeg det meget mindre.

Jeg har kun haft en dårlig oplevelse. En fyr som ikke forstod der skulle gummi på. Blev heldigvis ikke syg men det var noget som jeg absolut ikke vil finde mig i og blev meget såret over den manglende respekt. Det var ikke et ups det var tvang og ikke iorden. :cry: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Claire skrev, for 11 timer siden:

Hm altså, jeg hører tit fra de ældre piger om dengang "rockerne styrede" eller prøvede på det og ville ha beskyttelses penge og sådan noget, men det er vist mange år siden nu.

Jeg har engang været alene på vagt og blevet vildt bange, fordi et spejl faldt ned ud af det blå (og jeg tror ikke på det overnaturlige, men det der var altså et spøgelse!) men ellers har jeg aldrig følt mig "udsat".. :) 

Så du mener ikke at rockerne styrer noget som helst mere :o:o. Hmm....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, Lige nu:

Så du mener ikke at rockerne styrer noget som helst mere :o:o. Hmm....

 

Altså det ved jeg jo ikke. Men det gør de ikke de steder jeg kender.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 6 minutter siden:

Altså det ved jeg jo ikke. Men det gør de ikke de steder jeg kender.. 

Jeg har ellers hørt på vandrørene, at det i den retning er temmelig dyrt at arbejde i Århus. Jeg ved ikke, om det er rigtigt, men alene rygtet antyder jo, at der er noget om snakken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ellers hørt på vandrørene, at det i den retning er temmelig dyrt at arbejde i Århus. Jeg ved ikke, om det er rigtigt, men alene rygtet antyder jo, at der er noget om snakken

Ja jeg ved ikke hvordan det foregår i Jylland :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har ellers hørt på vandrørene, at det i den retning er temmelig dyrt at arbejde i Århus. Jeg ved ikke, om det er rigtigt, men alene rygtet antyder jo, at der er noget om snakken

Har også hørt det om Århus men tror måske bare det er bordelmutters undskyldning for at få mega høje lejeindtægter ind på.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 6 minutter siden:

Ja jeg ved ikke hvordan det foregår i Jylland :) 

Det kan du måske være glad for.

Mine vandrør siger, at det koster en del penge at blive fri for "kontrolbesøg", og det er ikke til at sige, hvad der måtte ligge bag den uhyggelige mordbrand i Ålborg.

Jeg tror imidlertid ikke, at rockerne har opgivet en så lukrativ forretning uden sværdslag.

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Claire skrev, den 12/1/2017 at 11:18:

Hm altså, jeg hører tit fra de ældre piger om dengang "rockerne styrede" eller prøvede på det og ville ha beskyttelses penge og sådan noget, men det er vist mange år siden nu.

Jeg har engang været alene på vagt og blevet vildt bange, fordi et spejl faldt ned ud af det blå (og jeg tror ikke på det overnaturlige, men det der var altså et spøgelse!) men ellers har jeg aldrig følt mig "udsat".. :) 

Der er desværre mange piger i branchen der må leve med trusler, "hvis jeg ikke får gratis sex/klækkelig rabat - så anmelder jeg det til politiet/udlejer/skat" "jeg sætter ild til din lejlighed" osv. Jeg kender ingen piger der har været ude for voldelige kunder; men kunder der stjålet værdier/penge. Jeg kender et par piger der har arbejdet i den nedbrændte klinik i Aalborg og de har naturligvis gjort sig deres tanker. Det er virkeligheden i DK anno 2017!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, Lige nu:

Der er desværre mange piger i branchen der må leve med trusler, "hvis jeg ikke får gratis sex/klækkelig rabat - så anmelder jeg det til politiet/udlejer/skat" "jeg sætter ild til din lejlighed" osv. Jeg kender ingen piger der har været ude for voldelige kunder; men kunder der stjålet værdier/penge. Jeg kender et par piger der har arbejdet i den nedbrændte klinik i Aalborg og de har naturligvis gjort sig deres tanker. Det er virkeligheden i DK anno 2017!

Ja jeg har hørt rygter, dog kun fra mænd. Men igen, jeg ka kun udtale mig om de stedet jeg kender, hva i render og laver i Jylland ved jeg ikke :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Claire skrev, Lige nu:

Ja jeg har hørt rygter, dog kun fra mænd. Men igen, jeg ka kun udtale mig om de stedet jeg kender, hva i render og laver i Jylland ved jeg ikke :) 

Hmm - nu kommer jeg sjældent uden for København ;) så det ved jeg heller ikke meget om, hvad jyderne laver i Jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 3 minutter siden:

Hmm - nu kommer jeg sjældent uden for København ;) så det ved jeg heller ikke meget om, hvad jyderne laver i Jylland.

Du nævnte bare Aalborg :) jeg er ikke typen der holder mund, hvis det sker noget uacceptabelt, så hvis det pludselig foregik et af de steder jeg kendte, skulle det nok komme på forsiden et sted :rolleyes:

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Claire skrev, Lige nu:

Du nævnte bare Aalborg :) jeg er ikke typen der holder mund, hvis det sker noget acceptabelt, så hvis det pludselig foregik et af de steder jeg kendte, skulle det nok komme på forsiden et sted :rolleyes:

Nu sker den type virksomhed, prostitution, formentligt flere 100 steder i København og det er antageligt i særdeleshed gæstepigerne der er udsatte (på mange måder). De danske klinikker har et ry for, at det er uklogt at true pigerne - det kender du så ikke noget til - fred med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, den Thursday, January 12, 2017 at 03:01:

Jeg har med tiden kendt en del GP'er både danske - især - og udenlandske. Ingen jeg har mødt til dato, har oplevet ubehageligheder af nævneværdig art. Nogle er blevet bedt om at skride, men decideret vold. Næh. Men du har da ret i, at det kan blive endog meget ubehageligt. 

For små tyve år siden blev 2 polske, tror jeg, piger myrdet i Søren Møllersgade her i Randers og frastjålet deres penge. Morderen er aldrig fundet. Stedet er og var bordel.

Skræmmende at det stadig er et bordel :wacko: der vil jeg så ikke hen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
tøsen85 skrev, for 13 timer siden:

Skræmmende at det stadig er et bordel :wacko: der vil jeg så ikke hen 

Nåja. Det var lukket en rum tid efter drabene, men siden da har der vist ikke været problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Borende X skrev, den 12/1/2017 at 22:59:

Jeg har ellers hørt på vandrørene, at det i den retning er temmelig dyrt at arbejde i Århus. Jeg ved ikke, om det er rigtigt, men alene rygtet antyder jo, at der er noget om snakken

Vil li indskyde det kommer an på hvor i Århus man arbejder. Der hvor jeg befinder mig engang imellem er der ik. Go weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Sniper123 skrev, for 18 timer siden:

Der er desværre mange piger i branchen der må leve med trusler, "hvis jeg ikke får gratis sex/klækkelig rabat - så anmelder jeg det til politiet/udlejer/skat" "jeg sætter ild til din lejlighed" osv. Jeg kender ingen piger der har været ude for voldelige kunder; men kunder der stjålet værdier/penge. Jeg kender et par piger der har arbejdet i den nedbrændte klinik i Aalborg og de har naturligvis gjort sig deres tanker. Det er virkeligheden i DK anno 2017!

Tænker at helt klart der store risici ved at lege i denne branche. Har oplevet det har ændret sig med ret trælse personer sommetider og det efter vi har fået åbner grænserne for Østeuropa og flygtninge/indvandrer. Det så øv at vi ik 100% ka være i fred og bare få lov at passe vores frække hyggestunder. Men tror også som Trinemuz :) skriver at de på tankstationer er meget udsatte men også bankfolk. Men vi må jo tage vores forholdsregler med diverse remedier vi ka ha hos os når vi på vagt. Go weekend derude og vi må pas godt på os selv og hinanden såvel piger indbyrdes som vores gæster 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...