Hop til indhold
Guest toffe

Danske Nanna Aalborg

Recommended Posts

Guest chris 60
toffe skrev, for 5 minutter siden:

Ville lige sige tak til https://www.eroguide.dk/forum/profile/24756-danske-nanna/ for en super fræk og god tur i kanen

Super lækker lejlighed og endnu bedre selskab

Hvis i tænker græsk eller bare en helt normalt tur kan jeg i hvert fald kun anbefale Nanna

 

Afhængig af økonomi, er priserne så ikke lige i overkanten? Ja, hun ser meget lækker ud, meeeen alligevel?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest toffe

Tjah, har ikke selv lyst til damer der ikke snakker dansk men det er vel lidt en smagssag. Af hvad jeg har kunne finde tager de fleste piger i den alder jeg tænder på samt der er danske tager omkring det samme.

Redigeret af toffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Nanna
toffe skrev, for 9 timer siden:

Ville lige sige tak til https://www.eroguide.dk/forum/profile/24756-danske-nanna/ for en super fræk og god tur i kanen

Super lækker lejlighed og endnu bedre selskab

Hvis i tænker græsk eller bare en helt normalt tur kan jeg i hvert fald kun anbefale Nanna

 

 

Selv tak for en dejlig stund! :wub:

Jeg er stadig stolt, du ved hvorfor :P . Knus og kram herfra :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, hun ser saftsusemig dejlig ud. Skåret lige efter tegningerne inde i mit hoved. Hvis hun så ovenikøbet er sød..
Enig, priserne er i den høje ende, desværre også for høje til mit budget, men hvis hun kan få de besøg hun vil til den pris, hvorfor i alverden skulle hun så ikke tage det hun tager? Det havde jeg da også gjort. Nå, jeg holder øje og ser om ikke hun laver et slag-tilbud engang. Jeg ku i hvert fald godt tænke mig den store tur med pigen :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...