Hop til indhold

FRÆK MASSAGE MIA

Featured Replies

Skrevet

Nej desværre. Og får nok heller ikke muligheden eller æren af at besøge hende da hun ikke vil have besøg af mænd med anden etnicitet end skandinavisk...

Lidt syndt for mig synes jeg jo nok :P

Skrevet

Jeg skrev til hende med et ønske om at mødes på et specifikt tidspunkt, men hun vendte aldrig tilbage... 

Skrevet

Har besøgt hende flere gange. Hun giver en udmærket massage. Jeg vil anbefale hendes blandede massage med b2b til sidst til 900,- kr.
Hun er en dejlig kvinde med naturlige former og jeg kan kun anbefale dig at prøve igen at få en aftale i stand.

v.h.
Snefugl

Skrevet
  • Author

Hej tak for din bemærkning, prøve om jeg kan få en aftale, 

Skrevet

Hey! Besøgt Mia flere gange på Østerbro. Mia er en underskøn kvinde, som efter min mening giver en rigtig god massage! Tager fat men sørger samtidig for, at der leveres lidt pirring undervejs:-) 

Hun er høj med gode faste former og så præsentere hun nogle giga lækre store dejlige bløde bryster...wowwww!! 

MIa er sød at snakke med og jeg kommer helt klart igen når jeg får tid. 

Skrevet
  • Author

Hej jeg har fået en aftale, så det kan lade sige gøre , så prøv igen men bemærk hendes tider

pøj med det 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.