Joey Joe Joe 2961 Skrevet 11. Januar, 2017 Nogen der vil hjælpe med et godt råd til en datingside, som ikke er www.sugardaters.dk og hvor pigerne er 'ude på noget' - ikke bare sidde og åbne breve med komplimenter og kigge billeder for så at gå i byen og 'score'. Det skal bare være almindeligt - for almindelige mennesker. www.dating.dk kender jeg. Og det må gerne rimeligt med prisen for mændene også På forhånd tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 938 Skrevet 11. Januar, 2017 Tinder hvis du vil date, og ikke bare søger engangsknald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 719 Skrevet 11. Januar, 2017 (edited) Før i tiden brugte jeg noget som hed gratis6.Dk. Hvis jeg husker rigtigt! !! Det fik jeg Mange sjove eventyr ud af De var alle amatører og almindelig piger..... gode tider og især minder... Det var der jeg lærte hvor "let" det faktisk var at lokke almindelig piger, Unge som ældre, danskere som muslimer, tykke som tynde til sexeventyr for lommepengerne. ... Super frækt.... Redigeret 11. Januar, 2017 af Blækspruttemanden stavefejl og udvidet informationer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg