Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.romantica.dk/profil.php?id=62

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/saga/index.php

Saga har været at træffe et halvt års tid på Romantica. Billederne viser en langbenet, spændstig kvinde med sort hår og glat fisse. - Det holder. - Ved første møde blev jeg overrasket over, hvor høj hun var, men da hun steg ned fra stiletterne, passede hun til mine forventninger. - Foruden billederne var jeg blevet gjort opmærksom på hende ved, at Alexandra allerede en gang i sommer så sødt fortalte mig, at her var en pige, som nok ville falde i min smag. - Tak, Alexandra! - nu kommer jeg til at vælge mellem jer to hver anden gang.

Saga er smilende og gæstfri. - Man kan tage fat i hendes krop, og hun nyder tydeligvis at blive brugt. - Indimellem sex-turene sludrede vi om alt muligt - mest om det her lækre, vi var i gang med, naturligvis. - For det var lækkert. - Ud over, at Saga fra naturens side er blevet tildelt mange "talenter" - som gør hende velegnet til dette job, - bliver det jo ikke ringere af, at det så tydeligt slår igennem, at hun trives med det.

NB: Jeg kan ikke lade være med at "mindes" den Saga, som nogle af os har kendt for år tilbage (Saga med hår på kussen på Cassiopeia). - Eller som jeg har oplevet en anden pige beskrive hende: Hun lignede mere en hippie fra Nørrebro. - De to Saga'er er/var absolut vidt forskellige, - men hvor er det dog fantastisk at kende til denne charmerende "mini"-verden.

Jo, så var der også lige exit. - Saga blev siddende nøgen i lokalet, medens jeg iførte mig al tøjet for at gå ud i sne og slud. Nøgen fulgte hun mig til døren, som hun åbnede på vid gab. Vi kyssede farvel, og jeg krammede lidt på hendes bryster - og jeg stod hensynsfuldt til side, så genboerne i vinduerne overfor også kunne følge lidt med.

Redigeret af Pigeforskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...