Hop til indhold
hagbarth

Tatoveringer og piercinger

Recommended Posts

Jeg bryder mig ikke om hverken tatoveringer eller piercinger.

Hvad tatoveringer angår, så er en eller et par små OK, større, især amagerpladen eller henover brystet absolut turnoff.

Må dog indrømme at min aktuelle favoritGP har et par meget fine feminine tatoveringer på siden.

Hvad piercinger angår, er navlen jo snart mainstream, så OK, men ellers, hvad enten der er i tungen, ansigtet brysterne eller missen er turnoff.

Ville ønske at pigerne i deres annoncer kunne beskrive det under hensyntagen til anonymiteten, så man ikke går forgæves.

Var forbi en GP, jeg i længere tid har haft øje for, kunne ikke forstille mig at hun var tatoveret i større omfang, men det var tilfældet, så jeg gik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OK.

Du kunne jo også spørge inden du tog derhen, om hun har piercinger eller er nævneværdigt tatoveret, når nu det er almen kendt at den slags gerne bliver redigeret væk? - Jeg tror størstedelen af kvinderne gerne svare ærligt på et sådant spørgsmål, det kan godt gøres uden at præciserer hvordan ens tatoveringer ser ud. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil ikke engang bruge 50øre på en pige med tatoveringer. Totalt grimt og sender dårlige signaler om kriminalitet, narko, betonghetto, muskelhund, smøger, lowlife, rockerkæreste mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, for 7 minutter siden:

Vil ikke engang bruge 50øre på en pige med tatoveringer. Totalt grimt og sender dårlige signaler om kriminalitet, narko, betonghetto, muskelhund, smøger, lowlife, rockerkæreste mv.

Ja det er sandt! Det havde jeg helt glemt at tatoveringer er lig med de ting. Så fik fordommene fra det brune kakkelbord lige frit løb ;) Men du bruger jo også hellere dine penge på at overføre via Mobilpay til falske annoncører på SD;) 

Men ja er meget enig med @Iscenesat Virkelighed : skriv og spørg ind til det inden. Det er nok det nemmeste :)

 

Redigeret af Studine elskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ved Gud heller ikke til tatoveringer, kæder imellem brystvorterne samt næsering som en anden olm tyr.

Tatoveringer er efter min mening noget, der hører søfolk til, det er dét, der kendetegner dem, og derfor kunne kong Frederik også vise sine frem i samtiden uden at blive mødt med fordømmende og kontante krav om omstyrtelse af monarkiet.

Imidlertid har jeg ude i branchen også mødt et par piger, der var/er tatoveret!

Det var bestemt ikke på grund af tatoveringerne – i det omfang de overhovedet fremgik af annoncerne og efterfølgende korrespondance – at jeg fattede interesse for dem. Det var helt andre ting som f.eks min fornemmelse for deres kommunikationsevne, der gjorde sig gældende.

Men når man nu endelig på et givet sted var kommet helskindet indenfor i glædeshulen uden af blive synderligt bemærket af forbipasserende på fortovet samt andre, så ville man jo gerne gå videre med det, man egentlig var kommet for.

Tatoveringer eller ej.

I de to tilfælde, jeg tænker på, hvor jeg blev overrasket over i det hele taget at møde tatoveringer, faldt mine parader imidlertid totalt sammmen.

Det tilstår jeg ærligt.

Pigen viste sig nemlig i begge tilfælde at være overmåde sød, intelligent, velkommunikerende og velorienteret, så hvorfor Fanden hænge sig i et par touchstreger, når man i kampens hede alligevel glemte alt om dem, og når hun så på samtlige andre parametre spillede – mindst da – lige op mod mig selv?  

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har tre tusser.. En nedenunder kravebenet, en ned langs siden og en lille i nakken.. Den i nakken ser stortset ingen medmindre jeg fortæller det.. Og så har jeg faktisk oplevet mere end en gang stamgæster der har spurgt om den under kravebenet er ny fordi de ikke har opdaget den før.. Hahaha.. Deres øjne og tanker må have hvilet andre steder.. Hahaha.. 

Pointen er at så længe man er en sød og fornuftig pige kan kropsudsmykninger vel ses igennem fingre med.. Tatoveringer er efterhånden allemandseje.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, for 1 time siden:

Har oplevet ikke at kunne få et klart svar.

Hvordan har du spurgt? På en dårlig dag kommer man som kunde nok lidt nemt til at træde ved siden af, ved at være en Spørge Jørgen og kommer i stedet til at virke stalkeragtig mærkelig, uden at det har været hensigten. 

Men jeg tænker godt at man kan nævne at man har en stor tatovering på ryggen, uden nødvendigvis at nævne at det er en stor tiger? :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Borende X skrev, for 47 minutter siden:

Tatoveringer eller ej.

I de to tilfælde, jeg tænker på, hvor jeg blev overrasket over i det hele taget at møde tatoveringer, faldt mine parader imidlertid totalt sammmen.

Det tilstår jeg ærligt.

Pigen viste sig nemlig i begge tilfælde at være overmåde sød, intelligent, velkommunikerende og velorienteret, så hvorfor Fanden hænge sig i et par touchstreger, når man i kampens hede alligevel glemte alt om dem, og når hun så på samtlige andre parametre spillede – mindst da – lige op mod mig selv?  

 

Og sådan er det jo når man vælger de virkelige kvaliteter i stedet for de overfladiske.....

Hvis en pige får mig til at blive glad og tilfreds, er farve, størrelse, piercinger, frisure, tattoos, religion o.l. fuldstændigt ligegyldigt.

Tak til Borende X for at bringe lidt dybde og menneskelighed ind i diskussionen :). Det kan man sommetider savne herinde. Ikke altid.... men sommetider....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 54 minutter siden:

Jeg er ved Gud heller ikke til tatoveringer, kæder imellem brystvorterne samt næsering som en anden olm tyr. 

 

 

Jeg ville heller ikke tænde på dig hvis du havde de ting :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 35 minutter siden:

Pointen er at så længe man er en sød og fornuftig pige kan kropsudsmykninger vel ses igennem fingre med.. Tatoveringer er efterhånden allemandseje.. 

Præcis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StevenDK skrev, for 5 minutter siden:

 

Jeg ville heller ikke tænde på dig hvis du havde de ting :D:D:D

Jeg, jeg erkender, at jeg er et vrag, som kun få vil have med at gøre

 

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukkake skrev, for 2 timer siden:

Vil ikke engang bruge 50øre på en pige med tatoveringer. Totalt grimt og sender dårlige signaler om kriminalitet, narko, betonghetto, muskelhund, smøger, lowlife, rockerkæreste mv.

Hmmmmm..... jeg har tre små tatoveringer. Den eneste af dine "laster" som passer på mig er at jeg har røget.

Anyway..... jeg ville godt bruge 50 øre på en pige hvis hun var sød og dejlig, men havde en muskelhund, tattoos og røg. Det kunne jo være at hunden var lige så sød som hende????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg, jeg erkender, at jeg er et vrag, som kun få vil have med at gøre

Jeg tror ikke du er et vrag. Men kæder mellem brystvorterne er heller ikke lige mig :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 28 minutter siden:

Men jeg tænker godt at man kan nævne at man har en stor tatovering på ryggen, uden nødvendigvis at nævne at det er en stor tiger? :D

Er det en tiger du har?????

Jeg troede det var en sød lille mis :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Der tog du så grueligt fejl. :D

Det vil jeg nu se før jeg tror på det..... Vi ses :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 43 minutter siden:

.... Pointen er at så længe man er en sød og fornuftig pige kan kropsudsmykninger vel ses igennem fingre med.. Tatoveringer er efterhånden allemandseje.. 

Allemandseje og allemandseje, det ved jeg sgu' ikke rigtigt? Jeg kender folk, som vælger tatoverede piger fra, men jeg har faktisk mødt en, hvor andre parametre vægter betydeligt mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 minutter siden:

Allemandseje og allemandseje, det ved jeg sgu' ikke rigtigt? Jeg kender folk, som vælger tatoverede piger fra, men jeg har faktisk mødt en, hvor andre parametre vægter betydeligt mere. 

Efterhånden* tror jeg også jeg fik sagt.. Hehe.. Der er en del der efterhånden har i hvertfald en tatovering.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har længe søgt efter en med intim piercing , syntes det er total frækt at lege med tungen på sådant en , har også nummeret på en, men der er bare så fandens langt fra Nordjylland 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Tatoveringer er efter min mening noget, der hører søfolk til, det er dét, der kendetegner dem, og derfor kunne kong Frederik også vise sine frem i samtiden uden at blive mødt med fordømmende og kontante krav om omstyrtelse af monarkiet.

 

ENIG.

De kan være ekstremt dekorative på den rigtige mand eller kvinde for den sags skyld. Kong Frederik 9. var en rigtig hanløve!

Så engang et billede af en mand, der var tatoveret i armhulen. Et kvindelår med røvbalde fra armhulen og et lille stykke ud på underarmen, et andet kvindelår med røvbalde fra armhulen og lidt ned ad brystkassen lige under armhulen. Når han så løftede armen sås i midten, det dejligste skød og så var han rødhåret! Der var tænkt lidt over tingene her. Det er måske på det punkt, der er gået lidt inflation i den siden Kongens tid.... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...