Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej drenge...

Er det altid muligt at træffe Frida eller der der bestemte tidspunkter det er størst chance?

går efter fuld pakken er det muligt ved første besøg tænker i:) 

Skrevet

Nej jeg er før blevet modtaget af en anden pige. Men hun gik også hele vejen uden problemer. Tror ikke at der er problemer med fuldpakke første gang

Venligst 8000

Skrevet
Sofiala skrev, for 31 minutter siden:

Hvad er fuld pakke? Er der en eller flere definitioner på det? Undskyld hvis jeg spørger dumt <3

Hej Mis Sofiala.

Det er ikke dumt at spørge, når der er noget, man ikke ved!

Når en Thai massagepige tilbyder FP (fuld pakke), har hun samme job som dig  Ikke flere definitioner, men oplevelsen svinger som med alle andre sexarbejdere

Skrevet

Fuld pakke (FP) = massage, hand job, blow job, 69 og sex.

kh bigfoot

Skrevet
Gammelnok skrev, for 2 minutter siden:

Hej Mis Sofiala.

Det er ikke dumt at spørge, når der er noget, man ikke ved!

Når en Thai massagepige tilbyder FP (fuld pakke), har hun samme job som dig  Ikke flere definitioner, men oplevelsen svinger som med alle andre sexarbejdere

Tak for svar, men fuld pakke lyder som alle ydelser? Hvis man nu ikke har lyst til anal (som mig), men godt andre ting. Jeg er f.eks bedst til GFE med ægte kys og og berøringer osv :) tilbyder man så fuld pakke for en service (som GFE med hele oplevelsen) eller er det så som om de må alt? 

Skrevet
Sofiala skrev, for 5 minutter siden:

Tak for svar, men fuld pakke lyder som alle ydelser? Hvis man nu ikke har lyst til anal (som mig), men godt andre ting. Jeg er f.eks bedst til GFE med ægte kys og og berøringer osv :) tilbyder man så fuld pakke for en service (som GFE med hele oplevelsen) eller er det så som om de må alt? 

Fuld pakke skal forstås som ganske almindelig sex med berøringer, oral og penetrering, måske kys, sjældent/aldrig anal eller mere avancerede ting - og så alligevel for i thai-land, ved man ikke helt, hvad der sker.

Skrevet
Sofiala skrev, for 21 minutter siden:

Fuld pakke er efter min overbevisning kys, spansk, fransk (med eller uden, det varierer), samleje og kæleri. Nogen thai piger tilbyder så ekstra á la COB/CIM. Og nogen tilbyder analsex inklusiv, andre mod ekstra betaling.

Jeg synes bare du skal fortsætte med at tilbyde det du er tryg ved og kan lide. Der skal nok være kunder til dig også :)

Skrevet

Hvem er Frida, og hvor findes hun i Horsens?

Syntes tråden er kørt lidt af sporet, der spørges til Frida

og nu taler man om definationen på fuld pakke

Skrevet
naju skrev, 1 time siden:

Hvem er Frida, og hvor findes hun i Horsens?

Syntes tråden er kørt lidt af sporet, der spørges til Frida

og nu taler man om definationen på fuld pakke

Frida/Farida finder du i kælderen Smedegade 26, Horsens

Skrevet
Gammelnok skrev, for 2 timer siden:

Frida/Farida finder du i kælderen Smedegade 26, Horsens

Farida kan godt være et muslimsk navn. Hvis det er korrekt bliver det ikke dårligere af det :-D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.