Dengladenordjyde 184 Skrevet 11. Januar, 2017 Hej Det er ikke lykkedes at sætte link ind. Er der kender Joy i Støvring idag på annoncelight.dk? Støvring onsdag d. 11/1 kl. 12-20 møder du frække og smukke elskerinde Joy På forhånd tak Den glade Nordjyde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 11. Januar, 2017 http://annoncelight.dk/showad/206438 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 11. Januar, 2017 Underligt at der nævnes Joy, når profilen hedder lotte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 11. Januar, 2017 Vildmand skrev, for 8 minutter siden: Underligt at der nævnes Joy, når profilen hedder lotte? Det har jeg også undret mig over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 227 Skrevet 11. Januar, 2017 Vildmand skrev, for 13 minutter siden: Underligt at der nævnes Joy, når profilen hedder lotte? Lotte1879 er formentlig hendes brugernavn på siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 11. Januar, 2017 BrandMand09 skrev, for 22 minutter siden: Lotte1879 er formentlig hendes brugernavn på siden. Jep, og de er måske flere der deles om samme profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 11. Januar, 2017 (edited) Vildmand skrev, 1 time siden: Underligt at der nævnes Joy, når profilen hedder lotte? Det hedder den ikke. Lidt nede i texten står der Joy. Har set den annonce utallige gange - samme pige - samme sted! At hendes mail hedder noget andet har ikke noget med sagen at gøre. Bortset fra det, så har jeg skrevet med hende flere gange, men det har ikke kunnet passe sammen, men hun er meget sød at skrive med! Redigeret 11. Januar, 2017 af chris 60 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 11. Januar, 2017 Uanset om hun hedder Lotte eller Joy, er hun en lækker dame, set ud fra billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 11. Januar, 2017 Billederne er Photoshoppet, men bortset fra det er hun absolut et besøg værd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spamand 41 Skrevet 14. Januar, 2017 BrandMand09 skrev, den 11/1/2017 at 13:15: Lotte1879 er formentlig hendes brugernavn på siden. nej det har jeg også oplevet noget skiver deres kaldenavn fra gang til gang eller fra sted til sted der er jo nogen der er rundt i landet flere steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thor54 0 Skrevet 5. April, 2019 Joy kan absolut anbefales hun er en af de frækkeste og mest indlevende GP jeg har mødt i 30 år, Saga fra Sexyclub er også en rigtig ener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg