den nysgerrige 312 Skrevet 11. Januar, 2017 Er der nogen der har erfaringer med disse to? http://www.kaufmich.com/Desire20FL eller http://www.kaufmich.com/SweetMelissa20 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnimmelf 7 Skrevet 11. Januar, 2017 mELISSA HAR JEG BESØGT ET PAR GANGE - SØD UNG PIGE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnimmelf 7 Skrevet 11. Januar, 2017 Melissa er ikke billig - men servicen er i top. Desire har jeg ikke besøgt - da hun har for mange Tabus for mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 11. Januar, 2017 Ja der er en ok pris forskel på de 2 - hvad er hendes tabus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnimmelf 7 Skrevet 11. Januar, 2017 Desire: Hendes TABUS kan du da læse under hendes profil på Kaufmich - hun kysser f.eks. ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 11. Januar, 2017 Ah ok ja - det står vel at hun kysser ved tiltrækning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnimmelf 7 Skrevet 11. Januar, 2017 Der står også andre ting ved tiltrækning, så man løber jo en vis risiko ved at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnimmelf 7 Skrevet 11. Januar, 2017 Ja, at du ikke er tiltrækkende nok efter hendes vurdering, så får du måske ikke det du gerne vil have Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 11. Januar, 2017 Tja... hun virker nu ret sød og skrive med... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnimmelf 7 Skrevet 11. Januar, 2017 Så er det jo bare med at komme afsted. Husk at berette for os andre bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
der gute mand 32 Skrevet 11. Januar, 2017 Hey Har besøgt Melissa, det er meget standard ikke så englene synger.... No go er at hun bor i en form for bofællesskab med fælles bad og eget værelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 150 Skrevet 18. Januar, 2017 der gute mand skrev, den 11/1/2017 at 14:26: Hey Har besøgt Melissa, det er meget standard ikke så englene synger.... No go er at hun bor i en form for bofællesskab med fælles bad og eget værelse Har også haft en tur med hende for noget tid siden... Hun er sød nok. Men som der skrives, så fåes det bedre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg