Hop til indhold
Amar Lover

Massage besøg Mariendahlsvej Frederiksberg

Recommended Posts

Er ny bruger her ;-)

Via denne side fik jeg lyst til at prøve ovenstående klinik.

Kunne se fra tidligere tråde her, at de havde haft olie massage 4 hændig 1 time for 500 kr. Så jeg ringede i forvejen og fik af vide det var ikke noget problem selvom det ikke står på hjemmsiden  mere.

Parkering ude på vejen gratis i 2 timer - so far so good.

Pæn og diskret indgang / beliggenhed.

Blev pænt modtaget, og der blev spurgt ind til og det var mig der havde ringet og ønsket 4 hånds massage - jeg nikkede JA.

Blev ført ind i et pænt lokale med briks (uden hul til ansigtet) men sådan er det jo tit.

Alt tøjet af og pigerne gik i gang i hver sin ende. Skuldre, nakke og ryg for den ene og ben for den anden. Alt OK.

Men der gik ikke lang tid før en hånd lige skulle mærke til junior og vedhænget...og der kom også godt med oiie til bagdøren.Jeg nød det.

Det lykkedes de 2 kvinder (skyder dem til slut 30 begyndelsen af 40 for den ene og den anden slut 40 - den ene hedder Kat) at få junior i rigtigt godt humør så da jeg vendt mig om strittede han lystigt. Og så kom tilbudet og ekstra. Jeg ønskede dog kun HJ men pigerne ville gerne smide al tøjet og jeg kunne røre al det jeg ville og det gjorde jeg for 400 kr.

http://www.apexsiam.dk/

På en skala til 12, 10 for massagen og 10 for HJ og ekstra - brugt i alt 900 kr.

Jeg vil prøve igen. Kommer primært for massagen men synes det er fedt at det er fuld massage incl. smil på læben. I øvrigt godt humør hele vejen igennem seancen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 5 timer siden:

Er ny bruger her ;-)

Via denne side fik jeg lyst til at prøve ovenstående klinik.

Kunne se fra tidligere tråde her, at de havde haft olie massage 4 hændig 1 time for 500 kr. Så jeg ringede i forvejen og fik af vide det var ikke noget problem selvom det ikke står på hjemmsiden  mere.

Parkering ude på vejen gratis i 2 timer - so far so good.

Pæn og diskret indgang / beliggenhed.

Blev pænt modtaget, og der blev spurgt ind til og det var mig der havde ringet og ønsket 4 hånds massage - jeg nikkede JA.

Blev ført ind i et pænt lokale med briks (uden hul til ansigtet) men sådan er det jo tit.

Alt tøjet af og pigerne gik i gang i hver sin ende. Skuldre, nakke og ryg for den ene og ben for den anden. Alt OK.

Men der gik ikke lang tid før en hånd lige skulle mærke til junior og vedhænget...og der kom også godt med oiie til bagdøren.Jeg nød det.

Det lykkedes de 2 kvinder (skyder dem til slut 30 begyndelsen af 40 for den ene og den anden slut 40 - den ene hedder Kat) at få junior i rigtigt godt humør så da jeg vendt mig om strittede han lystigt. Og så kom tilbudet og ekstra. Jeg ønskede dog kun HJ men pigerne ville gerne smide al tøjet og jeg kunne røre al det jeg ville og det gjorde jeg for 400 kr.

http://www.apexsiam.dk/

På en skala til 12, 10 for massagen og 10 for HJ og ekstra - brugt i alt 900 kr.

Jeg vil prøve igen. Kommer primært for massagen men synes det er fedt at det er fuld massage incl. smil på læben. I øvrigt godt humør hele vejen igennem seancen.

 

 

Hej Dressman. Lyder som en dejlig oplevelse ... Kan du udfra fotos skrive hvem du fik den dejlige behandling af? Bh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Firefighter >> der er ingen billeder på hjemmesiden af de udførende massøser. :D

Som jeg vist skrev så hed den ene Kat (Cat) 

kan i øvrigt tilføje at man ikke skal lade sig narre af at der på hjemmesiden står der ikke gives sexulle udførelser. Dog kan jeg ikke svare på alle pigernes vegne .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, den 11/1/2017 at 09:33:

Er ny bruger her ;-)

Via denne side fik jeg lyst til at prøve ovenstående klinik.

Kunne se fra tidligere tråde her, at de havde haft olie massage 4 hændig 1 time for 500 kr. Så jeg ringede i forvejen og fik af vide det var ikke noget problem selvom det ikke står på hjemmsiden  mere.

Parkering ude på vejen gratis i 2 timer - so far so good.

Pæn og diskret indgang / beliggenhed.

Blev pænt modtaget, og der blev spurgt ind til og det var mig der havde ringet og ønsket 4 hånds massage - jeg nikkede JA.

Blev ført ind i et pænt lokale med briks (uden hul til ansigtet) men sådan er det jo tit.

Alt tøjet af og pigerne gik i gang i hver sin ende. Skuldre, nakke og ryg for den ene og ben for den anden. Alt OK.

Men der gik ikke lang tid før en hånd lige skulle mærke til junior og vedhænget...og der kom også godt med oiie til bagdøren.Jeg nød det.

Det lykkedes de 2 kvinder (skyder dem til slut 30 begyndelsen af 40 for den ene og den anden slut 40 - den ene hedder Kat) at få junior i rigtigt godt humør så da jeg vendt mig om strittede han lystigt. Og så kom tilbudet og ekstra. Jeg ønskede dog kun HJ men pigerne ville gerne smide al tøjet og jeg kunne røre al det jeg ville og det gjorde jeg for 400 kr.

http://www.apexsiam.dk/

På en skala til 12, 10 for massagen og 10 for HJ og ekstra - brugt i alt 900 kr.

Jeg vil prøve igen. Kommer primært for massagen men synes det er fedt at det er fuld massage incl. smil på læben. I øvrigt godt humør hele vejen igennem seancen.

 

 

Hej Amar Lover. Fin anmeldelse, og velkommen til EG:).

Jeg har rapporteret dit indlæg til Admin. Måske de kan flytte din anmeldelse til det rette forum nemlig "anmeldelse af Thai massage i KBH".

Jeg respondere også direkte til dig, således at du for din egen skyld er opmærksom på dette fremadrettet, inden du måske får drøje hug fra nogle profiler herinde;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Gløden,

Beklager hvis jeg har oprettet indlægget forkert. Er ret sikker på den er sat på under KBH/Frederiksberg. Klinikken ligger jo på 2000 F.

Fint hvis den flyttes hen til korrekt sted.

Jeg er selv interesseret i at dette fora virker så seriøst som muligt, da jeg selv har til hensigt at bruge de info jeg måtte kunne drive op her.

Og beklager klart mit sene svar. Har ikke adgang til denne side fra mit job, jeg skriver her når det er muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 3 timer siden:

Til Gløden,

Beklager hvis jeg har oprettet indlægget forkert. Er ret sikker på den er sat på under KBH/Frederiksberg. Klinikken ligger jo på 2000 F.

Fint hvis den flyttes hen til korrekt sted.

Jeg er selv interesseret i at dette fora virker så seriøst som muligt, da jeg selv har til hensigt at bruge de info jeg måtte kunne drive op her.

Og beklager klart mit sene svar. Har ikke adgang til denne side fra mit job, jeg skriver her når det er muligt.

Du skal skam ikke beklage noget overfor mig:)

Og tråden er jo nu også flyttes til der hvor den retmæssigt bør være, nemlig under "anmeldelser"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...