Greek 6 Skrevet 10. Januar, 2017 Nogen der har bestilt tid? Virker som et godt tilbud. https://annoncelight.dk/showad/221341 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 10. Januar, 2017 Greek skrev, for 31 minutter siden: Nogen der har bestilt tid? Virker som et godt tilbud. Nope.... du bliver nok den første. Får vi en anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 10. Januar, 2017 @Greek YOLO. kast dig ud i det! Jeg har engang chattet med en kvinde på Vestegnen, som ville sælge blowjobs for en dag. Det var dæleme frækt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 11. Januar, 2017 Greek skrev, den Tuesday, January 10, 2017 at 16:54: Nogen der har bestilt tid? Virker som et godt tilbud. https://annoncelight.dk/showad/221341 Jep..... Har fået en tid på tirsdag chef.... Hun har vist fået rimeligt travlt...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greek 6 Skrevet 12. Januar, 2017 Spændende. Håber du vil give din anmeldelse af besøget efterfølgende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greek 6 Skrevet 12. Januar, 2017 Blækspruttemanden skrev, for 14 timer siden: Jep..... Har fået en tid på tirsdag chef.... Hun har vist fået rimeligt travlt...... Spændende. Håber du vil give din anmeldelse efterfølgende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Captain 576 Skrevet 12. Januar, 2017 Blækspruttemanden skrev, for 18 timer siden: Jep..... Har fået en tid på tirsdag chef.... Hun har vist fået rimeligt travlt...... Tirsdag ?? Troede kun det var fredag hun tog i mod Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 13. Januar, 2017 Tjaaaaaa så skal jeg vel betragte det som en ære at jeg får særbehandling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 13. Januar, 2017 Greek skrev, for 22 timer siden: Spændende. Håber du vil give din anmeldelse efterfølgende. Som udgangspunkt vil jeg kun anmelde hvis det er en god oplevelse og hvis hun giver mig lov til det..... Men mon ikke det ender lykkeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 2. Februar, 2017 Er der ingen, som vil dele deres oplevelse med os andre..? Hun er jo aktiv med en luderfantasi 2.0... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 2. Februar, 2017 Blækspruttemamden hvordan gik dit besøg? Jeg har tid på tirsdag d7 så håber ikke det er en skuffelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 6. Februar, 2017 Så det sku i morgen, bliver forhåbenlig dejlig. Slet Ingen der har besøgt??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 8. Februar, 2017 B-ande skrev, den Monday, February 06, 2017 at 21:58: Så det sku i morgen, bliver forhåbenlig dejlig. Slet Ingen der har besøgt??? Nu har du jo efter sigende været på besøg hos "luderen"... Fortæl... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 236 Skrevet 8. Februar, 2017 Jeps. og det er ikke sidste gang. Fik nussen,kælen, vidunderligt blov job slikkede hende til hun kom...;-) dejlig afslappet og ingen stress med tid. Så kan kun anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg