Hop til indhold
Guest Havnebumsen

En hyrdetime med Lady Cherie

Recommended Posts

Lady Cherie skrev, 1 time siden:

Hvad skal man dog svare på det.... :D 

vap4-1.jpg

Haaaaaaaaaahaha

 

MEGA CUTE en anden der!!

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, den ‎10‎-‎01‎-‎2017 at 21:29:

Meeeeeeen min nyeste baby kan nok også gøre lidt ved sagen...Nelson-26.jpg

Lige så Sød og uskyldig som Ladyen selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
jonnyjazz skrev, 1 time siden:

Lige så Sød og uskyldig som Ladyen selv

En hyrdehund?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Et krammedyr...af den værste slags.:wub:

Bider den? Så kan du jo have den med på arbejde til en hyrdetime :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hans track-liste er: en sutsko, en hanske, 3 pudebetræk, 4 køkkenruller (fylder meget når de bliver til frimærker) en busk, en såret Dogo Argentino;s stolthed, ca. 14 arkæologiske udgravninger i min have, og ellers tisset på gulvet og han er verdensmester til at flytte rundt på mit vasketøj, der skal hænges op. :D

ps i øvrigt har jeg fået ringbrynje til ben og arme efter utalige angreb...:P

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 10 minutter siden:

Hans track-liste er: en sutsko, en hanske, 3 pudebetræk, 4 køkkenruller (fylder meget når de bliver til frimærker) en busk, en såret Dogo Argentino;s stolthed, ca. 14 arkæologiske udgravninger i min have, og ellers tisset på gulvet og han er verdensmester til at flytte rundt på mit vasketøj, der skal hænges op. :D

ps i øvrigt har jeg fået ringbrynje til ben og arme efter utalige angreb...:P

 

Så de blå øjne snyder ? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 14 minutter siden:

Hans track-liste er: en sutsko, en hanske, 3 pudebetræk, 4 køkkenruller (fylder meget når de bliver til frimærker) en busk, en såret Dogo Argentino;s stolthed, ca. 14 arkæologiske udgravninger i min have, og ellers tisset på gulvet og han er verdensmester til at flytte rundt på mit vasketøj, der skal hænges op. :D

ps i øvrigt har jeg fået ringbrynje til ben og arme efter utalige angreb...:P

Hæhæ, hvis jeg skulle få den ide at møde op i Hvidovre, ville pusset med statsgaranti løbe pivende bort og gemme sig oppe bag Damhussøen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære HrX

Jeg lukkede Asminderødvej i Hvidovre i Sommers....så hvis du møder op der, så står det dig frit for, der er ingen der jager dig!

Men ellers er det lille pus Flankeret af hans "storebror" en Dogo Argentino....en lille hvid ting.....(google)...hr X i Furesøen:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 minutter siden:

Kære HrX

Jeg lukkede Asminderødvej i Hvidovre i Sommers....så hvis du møder op der, så står det dig frit for, der er ingen der jager dig!

Men ellers er det lille pus Flankeret af hans "storebror" en Dogo Argentino....en lille hvid ting.....(google)...hr X i Furesøen:D

Så tror da Fanden, at der ikke skete noget, selvom jeg var ved at banke hytten helt ned. Men selvom du har hele tre sultne rovdyr til at bakke hinanden op, tror jeg nok, de alligevel tager flugten, når de ser mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 19 timer siden:

Hans track-liste er: en sutsko, en hanske, 3 pudebetræk, 4 køkkenruller (fylder meget når de bliver til frimærker) en busk, en såret Dogo Argentino;s stolthed, ca. 14 arkæologiske udgravninger i min have, og ellers tisset på gulvet og han er verdensmester til at flytte rundt på mit vasketøj, der skal hænges op. :D

ps i øvrigt har jeg fået ringbrynje til ben og arme efter utalige angreb...:P

Lyder da til at Ladyen har blevet satt på en stor opgave eller er det fordi Ladyen er ved at falde af den på sine gamle dage Måske man skulle hjælpe den søde hvalp med at opdrage Ladyen *GF*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...