Hop til indhold

Recommended Posts

Link: https://daisyclub.dk/miyo

Jeg besøgte Daisyclub for en uge siden, og betalte en time for Aki. Det var en total fuser, men jeg faldt for de falske billeder på hjemmesiden. Tog chancen igen i dag med Miyo, men bad om at se hende inden betaling. Jeg tror ikke det er hende på billederne, men de repræsentere hende meget godt. Hun er ca. 160 cm. vægt efter mit gæt ca. 55 kg. Hun er meget slank og med en flot figur. Flad mave, flot røv og et par meget små (lille a-skål) bryster. Hun er smuk og har et dejligt sødt smil. Hun har en lille dusk mellem benene over en glat lækker fisse, Hun er 22 år, hvilket passer meget godt. Startede med strip/dance det klarede hun super frækt og sexet. Super, nærværende sex, 69, gensidig slik, økofransk og lækker sex. Hun er her 2-3 uger og taler tysk, ligesom mange af pigerne hos Daisyclub gør nu. De fleste kommer tilsyneladende fra Frankfurt. Miyo er meget nem at tale med, hvis man kan lidt tysk.

Jeg vil dog kraftigt opfordre Daisyclub til at sætte ægte billeder af pigerne på deres hjemmeside, der har i en længere periode desværre været falske billeder, der langt fra har lignet de faktiske piger, 

Jeg vil klart overveje endnu et besøg, inden hun rejser hjem,  Men også Summer ser interessant ud, men igen ser billederne ikke ægte ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info omkring Miyo - og fake/real. Har selv haft kig på Summer - men som du, tror jeg også det er "model-billeder"
Var godt du fik "byttet" den gamle, dårlige oplevelse ud med en god. Synes succes-raten hos Daisy er fin - også selvom det er fake billeder. Er dog et irritationsmoment...

Lad os høre - hvis du får besøgt Summer også ;-)

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...