Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har besøgt Pim for nyligt? Og er der nogen der har fået FP - udover dem der skriver her? Og hvordan er hendes BJ, øko?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er alle billederne den samme pige? - Nogle af billederne minder mig gevaldig om "Bee" - en af de dejlige thaipiger, der for en 5-6 år siden arbejdede på "Blue Diamond", som den gang lå på Krimsvej 13B på Amager. - efter et kortere mellemspil i Hvidovre, flyttede butikken til Malmø. - Det er første billede - og femte billede (den mørke top) - jeg har set før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 9/1/2017 at 17:32:

Er alle billederne den samme pige? - Nogle af billederne minder mig gevaldig om "Bee" - en af de dejlige thaipiger, der for en 5-6 år siden arbejdede på "Blue Diamond", som den gang lå på Krimsvej 13B på Amager. - efter et kortere mellemspil i Hvidovre, flyttede butikken til Malmø. - Det er første billede - og femte billede (den mørke top) - jeg har set før.

Det kan du nok have ret i. Hun findes også ifm. BeBe Thaiwellness i Malmö, hvor hun vidst også bor.

Er der ikke andre der har nyere erfaringer med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har flyttet lidt rundt de seneste måneder, og jeg har besøgt hende alle 3 steder.  Der hvor hun nu er i Vanløse,  er klart det bedste sted af de 3 steder.

Pim er virkelig en køn og skøn pige, præcis og som billederne. 

Jeg ved ikke om hun tilbyder økoBJ,  men tvivler da sikkerheden er i top.

Kan varmt anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...