Guest Andershamselv Skrevet 9. Januar, 2017 Godmorgen, goddag og godaften Krops behåring er der mange forskellige holdninger om det ved jeg godt Min kone hører til den gruppe som ikke kan lige nogen form for behåring så det betyder af med alt. Jeg har prøvet mange forskellige knive og maskiner men problemet er nede ved de ældre dele. Af skære sig i løg posen er ubehageligt så det har altid være en Kamp der ned Men nu fandt jeg maskinen en Philips bodygrommer 1000 serie Den river ikke den napper ikke eller skær i de ældre dele Du kan sæt et hovde på så du stadig har hår der ned bare en mere krontolert behåring Vist i kunne tænke jer at køb sådan en korster den kun 150kr på nettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 9. Januar, 2017 Fedt.... Din kone kunne da godt hjælpe dig forneden. Det er god lir at blive barberet, og afsluttet med et skønt blow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andershamselv Skrevet 9. Januar, 2017 Et blow kunne være godt det er dælme nogle år siden jeg fik et xD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vim 552 Skrevet 9. Januar, 2017 Andershamselv skrev, for 21 minutter siden: Et blow kunne være godt det er dælme nogle år siden jeg fik et xD Er du ikke gift? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andershamselv Skrevet 9. Januar, 2017 Joo men hun kan hader blowjobs for tiden er jeg bare heldig vist jeg kan få et handjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pioneermandem 42 Skrevet 9. Januar, 2017 Skrid fra den kælling - der er masser af fantastiske kvinder på markedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andershamselv Skrevet 9. Januar, 2017 (edited) Hehe naa elsker hende stadig og hun har tilladt at jeg besøger gp eller thai massage en gang imellem når økonomien passer til det hehe Redigeret 9. Januar, 2017 af Andershamselv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 9. Januar, 2017 Jeg bruger den selv og er godt tilfreds med den. Er der andre, der har gode erfaringer med andre tekniske hjælpemidler, så kom frem med det. Det ville være rart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Skalde Skrevet 10. Januar, 2017 Til hårfjernelse på ryggen kan Bakblade anbefales. http://www.made4men.dk/bakblade-rygskraber.html Har selv ekstremt meget og kraftigt hår på ryggen, og det er nemt at fjerne med Bakblade. Nemmest at gøre foran spejlet og godt med lys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andershamselv Skrevet 10. Januar, 2017 Ja jeg kender også nogen som bruger den og han er meget tilfreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 10. Januar, 2017 Så det en maskine du roligt kan anbefale til os andre, der vil barbere vores ædlere dele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andershamselv Skrevet 10. Januar, 2017 Ja den er bare perfekt den har en beskytter på så kniven vill ikke røre dit skin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 10. Januar, 2017 (edited) Jeg har bedst erfaring med de der lyserøde og lilla Gilette skrabere til kvinder. De er bløde i knivene og skær ikke selvom man er lidt voldsom når den er sløv. Men ikke de der engangs, nej dem man kan skifte blad på. Redigeret 10. Januar, 2017 af Varmemester Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 12. Januar, 2017 Varmemester skrev, den 10/01/2017 at 14:37: Jeg har bedst erfaring med de der lyserøde og lilla Gilette skrabere til kvinder. De er bløde i knivene og skær ikke selvom man er lidt voldsom når den er sløv. Men ikke de der engangs, nej dem man kan skifte blad på. Enig, man skal kun bruge engangsskrabere fra BIC hvis man hader sit liv.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 12. Januar, 2017 Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan det er for mænd, men jeg fik åbenbart en kortslutning igår og besluttede mig for at afprøve en epilator til håndtering af min imtimbehåring.. det kan ikke anbefales 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. Januar, 2017 gerog skrev, for 5 timer siden: Enig, man skal kun bruge engangsskrabere fra BIC hvis man hader sit liv.... Hahaha... Ja det er så uanset hvor du vil bruge dem. Fuck den var go. Den skal jeg huske. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 12. Januar, 2017 Claire skrev, for 5 timer siden: Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan det er for mænd, men jeg fik åbenbart en kortslutning igår og besluttede mig for at afprøve en epilator til håndtering af min imtimbehåring.. det kan ikke anbefales Det lyder som en slem MIShandling... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 12. Januar, 2017 gerog skrev, Lige nu: Det lyder som en slem MIShandling... Jeg nåede kun at ta et par hår, før jeg indså fejlen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. Januar, 2017 Claire skrev, for 5 timer siden: Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan det er for mænd, men jeg fik åbenbart en kortslutning igår og besluttede mig for at afprøve en epilator til håndtering af min imtimbehåring.. det kan ikke anbefales Av av av... Jeg skulle ikke nyde noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg