Hop til indhold
Candy68

Candy's ' Virgin' - December GB

Recommended Posts

Hej Drenge,

Her lige et kort review af Candy's GB afholdt i December. ( Men rolig næste er allerede nu Torsdag;) )

Der er den sure og den søde del!!

Surt var at vi havde 6 garanterede deltager og 3 måtte melde frafald;( 

De 2 løse udeblev også ;( ;( ;( 

( Lidt surt da Candy'd julegave køb sku delvis finanseres af GB penge) 

Candy( Den søde del) er der jo ikke kun for at få penge... så der blev lagt ud med seriøs oral Candy hang på en pik hovedet nedaf ;) 

Hurtigt fik vi dog Tøsen ned på alle fire så der ku kneppes i all huller paralllelt, der blev banker igennem i doggy så det klaskede og med dybt oralt i den anden ende gav det et dybe gag lyde fra tøsen;)

lang historie kort vi var fire og alle gav den fuld gas, der var rigeligt plads til mig og det nød jeg sku!!

At se Candy gag min pik hårdt og årsnave med en dejlig fyr samtidigt er sku for fedt nå alle bare nyder....

Candy's blev virkeligt brugt og jeg blev bedt om at slutte hende af med hårdt knep og så fylde fisen, så drengene ku komme( I gummi) efter og oppe i en spermfyldt og godt brugt fisse.... således gjort;)

Vi lå alle og 'small talkede' lidt med Candy der jo gerne lige vil se og høre de tilfredse drenge og deres smil .. kys og kram til alle og ud i den mørke jule tid!!!!

Tak, til alle deltagere til Candy's GB for nogle gode oplevelse i 2016, Vi håber på flere i 2017 hvor vi juster vires deltagere til 8-10 Stykker.( Der skal jo være min. i antal til et GB )

Nb 

Dejligt med gengangere det gør vi får mere rytme og GB naturlighed 

image_0000066.jpeg

Redigeret af Candy68

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frank962 skrev, den 1/9/2017 at 22:44:

Ser så godt ud!!!

Hej Frank,,

Ja og vi har nu 5-6 drenge så Tøsen skal bare holdes varm;)

Håber der er er par xtra fyre der vil med så vi når 7-8 mand.... Det er fedt når alle står der nyder synet og er klar til at springe på ..;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Candy68 skrev, den Monday, January 09, 2017 at 08:55:

Hej Drenge,

Her lige et kort review af Candy's GB afholdt i December. ( Men rolig næste er allerede nu Torsdag;) )

Der er den sure og den søde del!!

Surt var at vi havde 6 garanterede deltager og 3 måtte melde frafald;( 

De 2 løse udeblev også ;( ;( ;( 

( Lidt surt da Candy'd julegave køb sku delvis finanseres af GB penge) 

Candy( Den søde del) er der jo ikke kun for at få penge... så der blev lagt ud med seriøs oral Candy hang på en pik hovedet nedaf ;) 

Hurtigt fik vi dog Tøsen ned på alle fire så der ku kneppes i all huller paralllelt, der blev banker igennem i doggy så det klaskede og med dybt oralt i den anden ende gav det et dybe gag lyde fra tøsen;)

lang historie kort vi var fire og alle gav den fuld gas, der var rigeligt plads til mig og det nød jeg sku!!

At se Candy gag min pik hårdt og årsnave med en dejlig fyr samtidigt er sku for fedt nå alle bare nyder....

Candy's blev virkeligt brugt og jeg blev bedt om at slutte hende af med hårdt knep og så fylde fisen, så drengene ku komme( I gummi) efter og oppe i en spermfyldt og godt brugt fisse.... således gjort;)

Vi lå alle og 'small talkede' lidt med Candy der jo gerne lige vil se og høre de tilfredse drenge og deres smil .. kys og kram til alle og ud i den mørke jule tid!!!!

Tak, til alle deltagere til Candy's GB for nogle gode oplevelse i 2016, Vi håber på flere i 2017 hvor vi juster vires deltagere til 8-10 Stykker.( Der skal jo være min. i antal til et GB )

Nb 

Dejligt med gengangere det gør vi får mere rytme og GB naturlighed 

image_0000066.jpeg

Tak for en rigtig fed eftermiddag, hun er sgu for dejlig :wub:

Nederen jeg ikke kunne være med idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...