Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Et spörsmål fra en debuterende herre fra den andens side Öresund. Er der nogen der kan sige mig hvor jeg kan få 4 hånds-massage med HJ med thaipiger i centrale Köpenhavn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
woolfman2 skrev, for 20 timer siden:

Hej. Et spörsmål fra en debuterende herre fra den andens side Öresund. Er der nogen der kan sige mig hvor jeg kan få 4 hånds-massage med HJ med thaipiger i centrale Köpenhavn?

 

Hej woolfman2,

Man for udemærket 4 hand hos Top Thai i Valby  og hos Katin  .

God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
woolfman2 skrev, den 1/9/2017 at 00:05:

Hej. Et spörsmål fra en debuterende herre fra den andens side Öresund. Er der nogen der kan sige mig hvor jeg kan få 4 hånds-massage med HJ med thaipiger i centrale Köpenhavn?

Hvad er "centrale"? Ikke "Valby" for mig - jf. et af forslagene ... Men hvad er vigtigt for dig i forhold til beliggenhed?

 

Jeg vil mene det i "København K" kan fås her (muligvis flere steder):

Thai Skye Wellness

Thai Sabai City (Siam Royal)

Relax Time

Golden Thai Wellness

Wandee Wellness

Find dem her:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1BFyDwa-Qc5oxvy-VkvTuC6nhhKE&hl=en_US&ll=55.68864785430479%2C12.586509902343778&z=15

 

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak tak, allesammen. Med "central" mener jag så på gangavstand fra Hovedbangarden. Her fik jeg ju mange fine tips. Kan alle disse steder osse erbjude HJ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
woolfman2 skrev, 1 time siden:

Tak tak, allesammen. Med "central" mener jag så på gangavstand fra Hovedbangarden. Her fik jeg ju mange fine tips. Kan alle disse steder osse erbjude HJ?

Ja, alle der er røde på kortet kan man som regel få HJ hos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

Hvad er "centrale"? Ikke "Valby" for mig - jf. et af forslagene ... Men hvad er vigtigt for dig i forhold til beliggenhed?

 

Jeg vil mene det i "København K" kan fås her (muligvis flere steder):

Thai Skye Wellness

Thai Sabai City (Siam Royal)

Relax Time

Golden Thai Wellness

Wandee Wellness

Find dem her:

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1BFyDwa-Qc5oxvy-VkvTuC6nhhKE&hl=en_US&ll=55.68864785430479%2C12.586509902343778&z=15

 

 

Imponerende kort, fantastisk arbejde. Tommel op

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...