Hop til indhold
Guest RasmusL

Sisse Eventyrpigerne/Romantica en stjerne i natten

Recommended Posts

Guest RasmusL

Hej EG 

Det er efterhånden længe siden jeg er kommet med en anmeldelse. Jeg har desværre ikke rigtig haft den store skrive lyst.

Men idag kan jeg virkelig ikke lade vær ;) 

Jeg har et stykke tid siddet og luret lidt på de forskellige sider med piger, og ikke rigtig kunne bestemme mig for hvem jeg skulle besøge. 

Fandt så idag Sisse på vagt, hos Eventyrpigerne. Billeder og tekst lød lovende, og så oven i købet ny/debuterende i branchen. efter at have læst lidt positive anmeldelser herinde, så måtte jeg en tur afsted. 

http://www.eventyrpigerne.dk/girls/sisse2/index.php

 

Ankommer til Eventyrpigerne, og tænker som så mange gange før. "Sikke et falde færdigt hus" 

En sød telefon dame åbner smilende døren og viser mig ind på værelset. Ang Sisse, så må jeg sige at jeg ikke havde de store forventninger til krop og udseende, da jeg for mange gange har oplevet for meget fotoshop og er blevet skuffet.

Meeeeen Ind af døren til værelset kommer den flotteste blondine, i det frækkeste sorte lingeri. Hun har den dejligste krop og et par virkelige dejlige bryster. Og et rigtig kønt ansigt. Muuuums. Juuuhhu ingen tvivl om at man møder den/det man ser på billederne. Og at alderen passer meget godt.


Hendes bryster er rigtig pæne, dejlig størrelse, perfekte pæne brystvorter, små feminine tatoveringer som passer godt til hendes dejlige solbrune krop. Laaaaangt lyst frækt hår. Og så har hun en rigtig pæn og dejlig fisse som er virkelig indbydende ;-) 

Hun har en sød personlighed og er virkelig sød og let at snakke med. 

Må helt sikkert sige 10/10 en rigtig god oplevelse, som varmer i en kold tid.

 

Jeg besøger sjælendt piger flere gange, da der er så mange smukke og jeg gerne skal nå at besøge dem alle ;-) men hende skal jeg helt sikkert besøge igen. SNART! 


Sikke en frækkert.

Håber at i kan bruge anmeldelsen. 


God søndag aften til jer alle :-) 

/Rasmus

Redigeret af RasmusL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kul du hade en god upplevelse! Ja som jag skrev i min anmeldelde, Sisse har, om hon vill, alla chanser att bli en stjerne i branchen. Hon har the hot hot looks, the action och är sååå sweet och social. Tack för att du började skriva igen;)

Hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...