Hop til indhold

Recommended Posts

Dette er inspireret af et indlæg til "Feedback om Eroguide".
Jeg har undret mig over at der tilsyneladende ikke er behov for en rubrik om købesex med fyre. Jeg er ikke selv til fyre, men blot nysgerrig.
Jeg har engang læst (husker dog ikke hvor) at der skulle være et ganske stort antal fyre i Danmark, som sælger sex. Ofte kaldes de trækkerdrenge; et noget nedladende udtryk i stil med luder.
Så må der jo være købere ...
Men mens mand-kvinde købesex er en "gråzone-ting", så er mand-mand købesex absolut "mørkelagt". Hvorfor? Er det fordi det i virkeligheden ikke er ret udbredt? At der er masser at muligheder for gratis/fri "bøssesex"? Eller er det skamfuldt? Er vi alligevel ikke særligt åbne og frie lige på det punkt, trods Praids og andet?

Blot tanker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vidt, jeg husker, var der et forum for emnet mænd/mænd på Venuslogen - eller husker jeg forkert?

Jeg troede faktisk osse, at der var sådan et forum her - men da jeg ikke har brug for det, har jeg heller aldrig undersøgt det nærmere eller tænkt over det. Der er godt nok et anmeldelsesforum for ladyboys og shemales, men det er jo ikke helt det samme.

Så måske er frisindet alligevel ikke så stort...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...