Hop til indhold
Gl27

Isabella alene hjemme .

Recommended Posts

Hejsa jeg lige høre om i andre har besøgt Isabella Hansen? Hun holder til i Trige uden for Århus?.

jeg skulle have besøgt hende i fredags, men efter længere vente tid måtte jeg køre forgæves hjem. Hun har undskyldt og håber jeg vil komme en anden gang. 

På hendes billeder ligner hun en flot kvinde og vil gerne besøge hende, men har i andre haft fornøjelsen af Isabella ?

link https://annoncelight.dk/showad/212807

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg
myhome skrev, 1 time siden:

Har også prøvet at lave en aftale med hende, det gik også i vasken 

Øv :/ måske hun er fake? Var du ude ved adressen på Trigecentervej xx ? Grunden xx er sløring af adresse :)

Redigeret af Stabilizer
Sløret lidt mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til siden :)

der findes en søgefunktion på siden, og her popper en del op omkring hende. 

har dog selv kørt forgæves, så tror desværre hun "dobbelt eller trippelt" booker. 

god fornøjelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Hun er skam god nok.. Jeg synes da heller ikke at de tidligere tråde ligger optil at hun skulle være fake - Kun at hun har haft lidt startproblemer med booking. Men tænker da at hun har taget det til efterretning.

Og ellers jo.. Hun er dælme lækker!! Fotomodel og fræk, uden at det har steget hende til hovedet ;-) Jeg tror ikke der er meget man ikke kan få hende til, på nær ondsvage ting som usikker sex og andre modbydeligheder :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

med min personlig erfaring og smag, så synes jeg ikke hun er tiltrækkende, men det er ikke ens betydning med at hun ikke er god til sex akten.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Samson skrev, den 10/1/2017 at 11:06:

Nej Hun er skam god nok.. Jeg synes da heller ikke at de tidligere tråde ligger optil at hun skulle være fake - Kun at hun har haft lidt startproblemer med booking. Men tænker da at hun har taget det til efterretning.

Og ellers jo.. Hun er dælme lækker!! Fotomodel og fræk, uden at det har steget hende til hovedet ;-) Jeg tror ikke der er meget man ikke kan få hende til, på nær ondsvage ting som usikker sex og andre modbydeligheder :-) 

Jeg mindes nu at have set at der var en dag hvor hun annoncerede med at hun "ikke var alene hjemme". Her skulle hendes "kæreste" så være tilstede og kigge på for ydmygelsens skyld ! en af de ting hun tilbyd her var at man kunne komme i hende og han skulle så slikke hende ren !! Hverken sikkert eller min smag ! Det skal siges at jeg kun har set denne annonce en gang og ikke kan finde den igen, men jeg er sikker på at det var hendes annonce (billeder, navn og henvisning til at hun Netop i dag ikke var alene hjemme). Andre der har læst denne annonce ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

Som jeg forstår det må man så kneppe hende uden gummi? Nogen der ved om hun sluger og kysser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg snakkede med hende efter polemikken herinde angående gummi.

Angående annoncen, så er det en af hendes gamle bekendte der har skrevet den. Jeg ved så ikke hvorfor hun giver folk adgang til hendes profil. Men den er også skrevet i en anden lyd en den korte hun plejer at have. Men jeg vil da give folk ret i at det da er dumt at tilbyde noget "uden". Det er i hvert fald ikke noget hun har tilbudt mig, og jeg kender hende ret godt.

Og ellers.. Ja hun kysser, også dybt, og du må gerne komme i munden på hende.. Det plejer hun nu godt at kunne li;-)

(i Trige er alle de søde piger altid alene hjemme :P )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Isabella to gange. Aftalen via mail fungerede begge gange uden problemer. Hun er ligefrem smuk og rigtigt fræk. Man kan ønske hvilken påklædning man ønsker. Billederne på nettet er ganske retvisende. Hun holder hvad hun lover -anal,69 og sprøjteorgasmer - helt vildt. Så prøv hende. Eneste minus er prisen som er til den høje side hvis du kun holder 20 min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...