Hop til indhold

Recommended Posts

TO DAGE EFTER

Så lykkedes det. Efter et mislykket forsøg... læs mere her:

... og en efterfølgende straf... læs mere her:

... lykkedes det endelig at møde JRo :-)

Kl. 15.59 sætter jeg mig i den sorte kongestol.

Kun ni minutter forsinket entrer den lille lækkerbidsken lokalet. Klædt i nøjagtig det dress, vi havde aftalt.

Uden at afsløre for meget, inkluderer dresset de efterhånden ret omtalte røde sneakers (f... du er sgu fræk i dem, JRo).

Efter godt en uges forspil - hatten af, fordi du var med på legen, JRo - gik starten med en hel del mere kram, grin og snak end normalt for mit vedkommende. Men oven på det lange og usædvanlige forspil var ligesom nogle ting, der skulle siges og gøres inden...

Kan godt allerede nu afsløre, at den bestilte time allerede føltes alt for kort efter kun 2 minutter sammen med denne kvinde. 

I får ikke så pokkers mange slibrig-saftige detaljer om besøget, blot nogle udvalgte.

De første 15-20 minutter gik med snak, kram, kys, pirren og drillen hinanden.

Derefter 30 minutters tid, hvor pokker vist tog ved os begge to.

Jeg husker næsten ikke hvor længe siden det er, jeg sidst - for at sige det lige ud - i den grad har kneppet igennem :-)

Aner ikke, hvad der skete. 

Måske det bare er den lille krop (1,5 meter på den længste led :-)). 

Eller den måde hun så frækt lægger sig på maven, med røven pikant og let løftet. 

Eller når pikken er dybt i hende, og den måde hun så presser hovedet ned i madrassen på.

Eller det er, når man synes pikken er pænt godt i bund, og man sveddryppende spørger hende, om den kommer for dybt, og svaret straks og overbevisende lyder "neeej," og man så skruer den sidste halvanden cm ind med det resultat, at hun bare lyder endnu mere, som om det er det bedste i hele verden!

Eller det er kombinationen :-)

For pokker, den lille kvinde vil ha og kan ta en hel del...

De sidste 10 minutter af besøget gik delvis med 'debriefing'. Jeg var simpelthen nødt til at vide, om hun virkelig ikke følte ubehag ved at blive stødt så grundigt i bund. 

Og mere overbevisende end første gang hun sagde "neeej," lyder svaret - og denne gang med et stort smil:

"Neeeej da."

Jeg fortalte, at jeg undervejs havde følt mig som lidt som en stenaldermand - men en lille og uudviklet hjerne og en stor dunkende pik - og at det var mange år siden, jeg sidst havde haft den oplevelse.

"Ja, flere af mine kunder siger, at de bliver som en neanderthalere, når de er sammen med mig," lød det straks fra den lille lækkermås :-)

Tak til dig JRo for rejsen tilbage til stenalderen. 

Det gjorde sgu godt for en ikke helt ung mand, igen at føle sig som en ung fyrig gut i midttyverne :-)

See ya, lækre tøs :-)

Venligst
French

 

Den sorte kongestol...

IMG_6663.JPG

Lækkermåsen...

IMG_6673.PNG

De røde 'beskidte'  sneakers... 

IMG_6675.PNG

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Endelig kom den:D

Vi er nogle der har ventet spændt på opfølgeren til den episke "Jennifer Romantica nytårsknaldet 2" 

Du skuffede ikke, men det bliver heller ikke en bestseller;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for alle de pæne ord.. jeg er glad for jeg kunne leve op til "forventningerne" og ikke dumpede bravt.. Hehe..

Du er mere end velkommen en anden god gang til sjov og ballade og ikke mindst dejlig sex.. Hulemand sex.. Hahaha..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at høre det var et vellykket besøg :) Jeg har i forvejen læst lidt med på de 2 foregående anmeldelser.

Der var jo en ganske god grund til at Jennifer ikke kunne nå den første aftale. Slet ingenting der.

Ikke desto mindre må det jo føles som ren tortur for french, med en uges ekstra ventetid ;)

Glad for at høre han overlevede! Og at det var ventetiden værd :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjov anmeldelse og godt skrevet :D skønt du havde en fed oplevelse :D og noget af en trilogi der har været som optakt.

God stil du kan bruge 15 min på forspil :) personligt har jeg nok det problem det kortslutter i min reptil hjerne efter 5-10 sek alene med en sød pige og ender nok også op i lidt Cave man haha 

Jennifer det fedt du altid er frisk på gag, spas og gøjl på den frække måde;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 3 minutter siden:

.... God stil du kan bruge 15 min på forspil :) personligt har jeg nok det problem det kortslutter i min reptil hjerne efter 5-10 sek ....

Ja, FL har disponeret tiden ganske fornuftigt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PS44 skrev, for 11 minutter siden:

Sjov anmeldelse og godt skrevet :D skønt du havde en fed oplevelse :D og noget af en trilogi der har været som optakt.

God stil du kan bruge 15 min på forspil :) personligt har jeg nok det problem det kortslutter i min reptil hjerne efter 5-10 sek alene med en sød pige og ender nok også op i lidt Cave man haha 

Jennifer det fedt du altid er frisk på gag, spas og gøjl på den frække måde;)

Ja kortslutningen hos dig kan jeg skrive under på.. Hahaha.. Du er effektiv;).. På den gode måde.. Hehe..

Ellers bliver livet da for kedeligt.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
J93 skrev, 1 time siden:

Godt at høre det var et vellykket besøg :) Jeg har i forvejen læst lidt med på de 2 foregående anmeldelser.

Der var jo en ganske god grund til at Jennifer ikke kunne nå den første aftale. Slet ingenting der.

Ikke desto mindre må det jo føles som ren tortur for french, med en uges ekstra ventetid ;)

Glad for at høre han overlevede! Og at det var ventetiden værd :P

Altså jeg var vold nervøs for ikke at kunne leve op til forventningerne der naturligvis var rimelig høje.. Nok mest dem jeg stillede til mig selv dog.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ååååååååååhhhhhhhhh gud... Så kom den. Langt om længe.. :D Lader til det var en skøn oplevelse du havde. Og ja hun er sq ikke særlig høj. :lol: 

Men jeg vil gi @Sweex lidt ret i at det kunne du ha skrevet lidt bedre. :P ;) Men hva fanden.. Det tyder jo bare på at JRo har gjort et godt stykke arbejde. Så det er en udknaldet @frenchlover1 der har skrevet det. :lol: :lol:

Og skønt at du leger med @JenniferRomanticaJenniferRomantica det gør kun det hele sjovere og frækkere. :lol: ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest martinn1981
JenniferRomantica skrev, den 8/1/2017 at 17:09:

Mange tak for alle de pæne ord.. jeg er glad for jeg kunne leve op til "forventningerne" og ikke dumpede bravt.. Hehe..

Du er mere end velkommen en anden god gang til sjov og ballade og ikke mindst dejlig sex.. Hulemand sex.. Hahaha..

Man får jo indtryk af, at du faktisk elsker dit arbejde og sætter en ære i at få dine kunder til at føle sig som rigtige mænd. Det er sgu stærkt arbejde, Jennifer. Bliver jo nødt til at tage mig sammen og prøve en dag, smukke. Må være muligt at finde et alibi, konen ikke gennemskuer. Er mere bekymret for, om jeg kan tørre smilet af, når jeg kommer hjem ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...