Hop til indhold
kasperand

Flensborg - nogen der kender disse?

Recommended Posts

Hej

Jeg vil kort høre om der er nogen der kender disse tøser :

https://sexnord.net/profile/23324

(er også på Kaufmich)

nogen der evt tidligere har været på adressen og kender til lejlighedens stand osv?

https://sexnord.net/profile/8317

er også på Kaufmich - dog primært i Hamborg

https://sexnord.net/profile/22635

 

Er spændt på at høre fra Jer

(Syntes jeg har tjekket diverse forum og tilbage i tid - men desværre uden held)

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://sexnord.net/profile/23324

Jeg har besøgt stedet en enkelt gang - her var der 2 piger på adressen og jeg fik en udmærket oplevelse med den ene. Mener stedet ellers var OK - det er sjældent de annoncerer, men derfor kan der godt være piger på stedet alligevel, vil jeg tro - men ikke noget jeg har checket ud. Parkering kan være et problem, da det er en befærdet gade og tæt på centrum/gågaden.

De andre steder og pigerne tør jeg ikke udtale mig om ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan er prisniveauet i Flensburg generelt for de normale ydelser?

Er der nogle Thaisteder som er er værd at besøge?

Pft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ar været på Husumer strasse 17. Det bedste er at parkere omme bag ved ejendommen på Munketoft - hvor der er en lille parkeringsplads - uden gebyr.

Pigen har jeg ikke set før - hun ser lidt " sløret/pløret " ud - narko ??

Lejligheden er OK - de skifter tit piger på adressen - har været heldig et par gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ar været på Husumer strasse 17. Det bedste er at parkere omme bag ved ejendommen på Munketoft - hvor der er en lille parkeringsplads - uden gebyr.

Pigen har jeg ikke set før - hun ser lidt " sløret/pløret " ud - narko ??

Lejligheden er OK - de skifter tit piger på adressen - har været heldig et par gange.

https://sexnord.net/profile/22635

Junker Hohlweg 8 kan du holde lige uden for døren - uden gebyr.

Adressen har et dårligt ry - hvad angår kundernes tilfredshed - men man kan da være heldig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fisker skrev, for 2 timer siden:

Hvordan er prisniveauet i Flensburg generelt for de normale ydelser?

Er der nogle Thaisteder som er er værd at besøge?

Pft.

Mht. Thai-steder - så er det største Schiffsbrücke 56 - men for meget luderbordel til mig med piger i flere etager og beklumrede værelser med lige netop plads til en dobbeltseng + en bordelmutter.

Men der er flere andre steder rundt omkring i byen - søg på fairgirls og sexnord (eller bare Flensburg + thai eller massage :)) - men Thai og Latinaer er åbenbart lidt højere prissat/efterspurgt i Tyskland end de østeuropæiske piger - men fra € 50,- m. kondom/½ time og opad.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et par bemærkninger ang thai-stederne i Flensburg. 

Først og fremmest: Pas på med LAVENDA. I følge beretningerne kan man dyrke sex med hende uden kondom, hvis man vil det! Ellers betegnes hun som en AZF (abzockfotze) - på engelsk en "rip-off-bitch" - altså en der vil have pengene, lover en masse, men ikke leverer varen!!!

Thai Ganda er en utrolig lille thai - mindre fås de vel ikke :-) men hendes krop er flot for en 40-årig eller mere. Og kussen snæver. God sex.

Schiffsbrücke er som skrevet temmelig forfaldent, når man kommer og går op ad trappen, men de fleste værelser er ok og har hvad der skal til :-) Og hvis thai-kvinden leverer en god service, så er det vel ok...

Har været hos ME. Ung og god service. 

Thai-massage: pas på med Phas Thai Massage i Appenrader Strasse. Før kunne man få en times massage for 50 EU - kun massage. Nu ingen massage uden happy end - og så tager de glat 150 EU - og du får som regel lov til at pille ved den nøgne massøse, men ingen kys, ingen sex, kun et hand-job!

Rigtig god massage (og kun massage) fås hos Taratip Massage for enden af havnen. Har været der mange gange. Hun er sød og veldrejet, men desværre kun massage - den er til gengæld god og yderst professionel.

Hvis nogen vil vide mere om sex uden kondom, så spørg. Ikke at jeg dyrker det, men læser flere fora hvor det beretttes!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, for 10 timer siden:

Lige et par bemærkninger ang thai-stederne i Flensburg. 

Først og fremmest: Pas på med LAVENDA. I følge beretningerne kan man dyrke sex med hende uden kondom, hvis man vil det! Ellers betegnes hun som en AZF (abzockfotze) - på engelsk en "rip-off-bitch" - altså en der vil have pengene, lover en masse, men ikke leverer varen!!!

Thai Ganda er en utrolig lille thai - mindre fås de vel ikke :-) men hendes krop er flot for en 40-årig eller mere. Og kussen snæver. God sex.

Schiffsbrücke er som skrevet temmelig forfaldent, når man kommer og går op ad trappen, men de fleste værelser er ok og har hvad der skal til :-) Og hvis thai-kvinden leverer en god service, så er det vel ok...

Har været hos ME. Ung og god service. 

Thai-massage: pas på med Phas Thai Massage i Appenrader Strasse. Før kunne man få en times massage for 50 EU - kun massage. Nu ingen massage uden happy end - og så tager de glat 150 EU - og du får som regel lov til at pille ved den nøgne massøse, men ingen kys, ingen sex, kun et hand-job!

Rigtig god massage (og kun massage) fås hos Taratip Massage for enden af havnen. Har været der mange gange. Hun er sød og veldrejet, men desværre kun massage - den er til gengæld god og yderst professionel.

Hvis nogen vil vide mere om sex uden kondom, så spørg. Ikke at jeg dyrker det, men læser flere fora hvor det beretttes!

 

Jeg har som regel også været meget tilfreds med servicen på Schiffsbrücke. Lige nu kan jeg anbefale Bia og Maja. De andre der er der lige nu har jeg ikke mødt. Overordnet set synes jeg der er langt større chancer for at få en god behandling på thaistederne end de andre steder, hvor det føles lidt mere som et lotteri om det bliver godt eller skidt.

Pha har jeg nu kun gode erfaringer med, selvom det er ved at være et stykke tid jeg sidst har været der.

Taratip kan jeg også kun være enig med wilson om at det er super massage, jeg har kun været der en gang, men det var rigtig god massage, men rigtigt; der gives ikke mere end det.

Hvilke tyske fora læser du wilson?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad koster 30/60 min i Shiffbrücke? Min egen erfaring er adskillige år gammel, men jeg kan huske at det ikke var billigere end i DK, og at jeg kunne få 2x30 min. hos 2 af østpigerne i byen, men jeg er nu glad for thai (mad massage og piger)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har det tidligere her vist sig at være "farligt" at svare på priser :-) Jeg vover nu at dele mine erfaringer. Men tror nu nok det er noget billigere end i DK. Ikke massagen. Hos Taratip Thai Massage betaler jeg 50 EU for en times rigtig god massage - og ikke andet. Og det er jo næsten det samme som prisen på ren massage i DK.

Hos andre thai-kvinder kan man få en hurtig omgang for 50 EU - men standardprisen er 70-80 EU for en halv time. Så får man fransk uden og sex. 1 time bør vel ikke koste mere end 120 EU - med både massage og god sex. De gode thai-kvinder hænger sig ikke så meget i tiden... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Wilson.

Ja det er vel priser på linie med østpigerne. Synes jeg kan huske at jeg gav mere for måske 5 år siden da jeg var på Shiffbrücke men jeg kan sagtens huske forkert. 

Jeg kunne jo godt ønske mig at thaipigerne var billigere, men hvorfor skulle de egentlig være det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...