Hop til indhold

Summer / DaisyClub

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kan bekræfte SUMMER hos DaisyClub?

Billeder er ikke fra stedet, sååå er lidt skeptisk ;-)

Skrevet

Jeg beklager, jeg kan ikke bekræfte hende.

Men jeg er kommet en del på DaisyClub - og har aldrig oplevet at de ikke er ægte ((men jeg har heller ikke checket dem alle)

Skrevet
den slatne skrev, for 51 minutter siden:

Jeg beklager, jeg kan ikke bekræfte hende.

Men jeg er kommet en del på DaisyClub - og har aldrig oplevet at de ikke er ægte ((men jeg har heller ikke checket dem alle)

Jeg har oplevet det IKKE er ægte billeder, når de ikke er taget på stedet (ligesom disse ikke er)

Nå, håber der er en, der kan bringe lys over sagen, ellers må jeg selv "undersøge" ..

Skrevet
TboneDK skrev, Lige nu:

Jeg har oplevet det IKKE er ægte billeder, når de ikke er taget på stedet (ligesom disse ikke er)

Nå, håber der er en, der kan bringe lys over sagen, ellers må jeg selv "undersøge" ..

OK - det kan ske, men jeg har ikke oplevet det..

Ja en skal jo være den første - og så ønsker jeg dig det bedste - og vi glæder os til at høre fyldestgørende

Skrevet
Pigeforskeren skrev, for 10 timer siden:

https://daisyclub.dk/aki

Jeg vil gerne høre om Aki.

Forståeligt nok... men denne tråd er er Summer. Der er en anden tråd om Aki. Forstår godt det kan være lidt svært at finde med den der 3 bogstavs begrænsning i søgefunktionen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.