Hop til indhold
22 cm and thick

Hotte Victoria Vesterbro

Recommended Posts

Hej folkens

Som jeg næsten lovede tog jeg i aftes en tur for holdet. Turen startede med at rende rundt efter en hæveautomat som jeg til sidst fandt... :-)

Smuttede så hen til det fra tidligere tider så kendte sted, som de erfarne nok ved hed den dengang Odense Dreams, og her var der virkelig nogle drømmepiger - dengang. Kan ikke huske dem alle og slet ikke navnene på dem. Men specielt en lidt mørk og slank pige med nogle flotte store bryster var jeg hos nogle gange, hun leverede virkelig varen. Alle de piger jeg var hos dengang var rigtigt søde, og havde alle billeder af dem selv i deres annonce og deres priser var rigtigt gode.

Men nu til sagens kerne - Hotte Victoria som er der nu. Ja, tiderne har ændret sig. Gik ind ad hoveddøren og døren ind til det lille "venteværelse". Damm det lignede sig selv. MEGET misligholdt med afskallet maling og noget der kunne ligne svamp/mug/fugt i hjørnerne. Ahhh overvejede lige en ekstra gang inden jeg ringede på klokken der var fastgjort med tape på døren. Døren var stadig spærret af den sorte gitterlåge. Nå, men besluttede mig så for at ringe på og kunne med det samme høre trin derinde. Den gammel kendte skruenøgle der holdt gitterdøren blev fjernet og døren gik op. Der stod så en rimelig høj og meget slank kvinde. I det dunkle lys så hun meget sød ud, men kunne med det samme se hun ikke var "tøsen" på billederne. Dog passede figur, vægt og højde meget godt. Hun smilede sødt og bød mig indenfor.
Rummet lignede sig selv fra dengang. Men der så nu ud til at være rimeligt pænt og rent. Ikke meget havde ændret sig. Selv de måske nærmest ikoniske "kiss" puder lå på sengen endnu. Kunne heldigvis ikke genkende sengetøjet, så tror på det har været skiftet siden. ;-)

Hun spurgte gebrokkent om jeg kunne snakke tysk. Naa kan jeg ikke men forstår det rimeligt og hun forstod mit engelske så det gik egentlig meget godt. Hun gav mig menukortet der var skrevet på dansk. Kan ikke huske alle priserne men en spiller kostede 300,- (gider jeg sgu ikke, klarer jeg bedre selv), fransk kostede 400, dansk 500 og dansk/fransk kostede 700. Mener ½ time kostede 1100 kr med er på ingen måde sikker. Men kan i hvert fald huske at jeg bare tænkte at det var for dyrt. Desuden var der et par priser mere jeg ikke husker.
Nå men valgte så fransk til 400. Hun spurgte om jeg ville i bad eller andet først men havde jeg lige ordnet hjemme fra. Hun bad mig smide tøjet og ville så komme igen. Nåede lige at komme af kludene og havde lagt mig på senge inden hun igen stod der. Hun smed så alt tøjet bortset fra selvsiddende strømper og hofteholder. Hun så nu egentlig ret godt ud lige bortset fra brysterne der var MEGET bløde og en smule lange. En helt glat mis der så ret så indbydende ud. Begyndte lidt at fortryde jeg ikke have taget dansk med også. Hun lagde sig helt ind over mig og kørte sin kind mod min og gned kroppen hen over mig, rigtigt kærtegnede min krop med hendes. Var sgu da ret frækt. :-P Jeg tog rundt om hendes mås der bare virkede RIGTIG fast, lækker og dejlig. Hun gled længere og længere ned indtil hun havde hovedet i pik-højde og begyndte at lege lidt med den og monterede så gummi på den. Suttede stille og roligt samtidig med at hun brugte hænderne lidt for hårdt på den. Bad hende være lidt mere blid hvilket kun så var.
Suttede og spillede løs samtidig med at hun ind imellem stoppede sutteriet og kun brugte hænderne samtidig med at hun kiggede mig i øjnene. Efterhånden som min stønnen blev højere og vejrtrækningen hurtigere satte hun farten op og jeg kom i et ret godt "suttesprøjt".
Hun nussede mig lidt og kiggede rundt. Ahh havde glemt noget at tørre med - øjeblik. Kom tilbage med nogle køkkenruller og vådservietter som hun forklarede at hun havde glemt at tage med i rummet efter hun havde været ude at købe det.
Fjernede gummi, tørrede det meste væk og rakte mig et stykke køkkenrulle til at tørre efter med og til sidst en vådserviet. Fik tøjet på igen og fik sagt farvel. Hun spurgte om jeg ikke kom igen en anden dag, så skulle vi da og "fucke". Ja, det er absolut ikke umuligt jeg besøger hende igen. Hun er rigtig sød, omgængelig og service minded. Er næsten ret sikker på at et knald med hende vil være i den bedre ende af skalaen.

Sammenfattet:
Diskret indgang: 1 på grænsen til 0.
"forrummet"      : 0 - fandeme ulækkert
Bollerummet     : 6 - kan gå an med ikke helt ok
Victoria             : Udseende 6-7 stykker. Ikke hende på billederne. 
                         : Service 8-9 stykker. Rigtig sød og med et roligt gemyt og god tid.
                         : Sex svært at sige ud fra kun et bj, men det var absolut ok og kan vel give 8-9
                         : Billedernes troværdighed er på 3. Figuren passer meget godt. Alder? 29 HAR hun været, men ikke i dette årti.

Alt i alt en faktisk ok oplevelse. Synes bare priserne ligger i den lidt dyre ende. Men på den anden side. Hvis dansk/fransk er med god tid til 700 er det jo rimeligt i forhold til mange andre steder. BJ til 400 er bedre på en seng end på "gaden" til 300 på bagsædet af en bil.

Men helt ærligt. Forvent ikke at det er hende på billederne, men giv hende en chance og jeg er ret sikker på I går derfra med en smil efter at have fået noget godt sex. Hun er faktisk rigtig sød og virker serviceminded.

God søndag til jer alle. 

Redigeret af 22 cm and thick
"klokkede" i det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...