Hop til indhold

Recommended Posts

Min oplevelse for et års tid siden fristede ikke til gentagelse. Det kan være, at det også gælder for andre end mig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der for en uges tid siden. Der var kun Meena, som er hende med de store bryster. Der var ikke så meget hård massage, men det havde jeg nu heller ikke bedt om.

Jeg kan anbefale sexen. Det var faktisk ret godt - og så har hun et par fantastiske bryster, som er helt uden ekstra fyld. 

Meena er ikke et lille thainips, men ikke for stor, eller buttet. Jeg kan ikke huske hvor høj hun var, men hendes krop og bryster passede sammen (hvis det giver mening).

Jeg betalte 1.500 for en times tid og jeg er fristet til at komme tilbage. Ikke for massagen dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, den 17/1/2017 at 10:10:

Jeg har været der for en uges tid siden. Der var kun Meena, som er hende med de store bryster. Der var ikke så meget hård massage, men det havde jeg nu heller ikke bedt om.

Jeg kan anbefale sexen. Det var faktisk ret godt - og så har hun et par fantastiske bryster, som er helt uden ekstra fyld. 

Meena er ikke et lille thainips, men ikke for stor, eller buttet. Jeg kan ikke huske hvor høj hun var, men hendes krop og bryster passede sammen (hvis det giver mening).

Jeg betalte 1.500 for en times tid og jeg er fristet til at komme tilbage. Ikke for massagen dog.

Snakker hun dansk?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...