Hop til indhold

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet

Min oplevelse for et års tid siden fristede ikke til gentagelse. Det kan være, at det også gælder for andre end mig.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Jeg har været der for en uges tid siden. Der var kun Meena, som er hende med de store bryster. Der var ikke så meget hård massage, men det havde jeg nu heller ikke bedt om.

Jeg kan anbefale sexen. Det var faktisk ret godt - og så har hun et par fantastiske bryster, som er helt uden ekstra fyld. 

Meena er ikke et lille thainips, men ikke for stor, eller buttet. Jeg kan ikke huske hvor høj hun var, men hendes krop og bryster passede sammen (hvis det giver mening).

Jeg betalte 1.500 for en times tid og jeg er fristet til at komme tilbage. Ikke for massagen dog.

Skrevet
  • Author
Allerhelst Thai skrev, den 17/1/2017 at 10:10:

Jeg har været der for en uges tid siden. Der var kun Meena, som er hende med de store bryster. Der var ikke så meget hård massage, men det havde jeg nu heller ikke bedt om.

Jeg kan anbefale sexen. Det var faktisk ret godt - og så har hun et par fantastiske bryster, som er helt uden ekstra fyld. 

Meena er ikke et lille thainips, men ikke for stor, eller buttet. Jeg kan ikke huske hvor høj hun var, men hendes krop og bryster passede sammen (hvis det giver mening).

Jeg betalte 1.500 for en times tid og jeg er fristet til at komme tilbage. Ikke for massagen dog.

Snakker hun dansk?

Skrevet

Ja - hun snakker ret godt dansk. Har været her i mange år. fik ikke af vide i hvor mange - hun sagde bare "mange" da jeg spurgte hende. 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Nu har de en "ny" pige der hedder Nana, men brystpartiet ligner til forveksling Meena, nogen der har været forbi og vil dele deres oplevelse? Har desværre ikke haft muligheden endnu :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.