den nysgerrige 312 Skrevet 8. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden: Ja desværre.. Hehe.. Jeg er en af de heldige der har noget familie der gerne vil synge fødselsdagssang for mig og jeg er kommet til den konklusion at så længe det er muligt for dem og de har lyst så skal de det.. Hehe.. Ellers havde jeg faktisk allerhelst siddet på arbejdet lige nu.. Hahaha.. Og fødselsdagskage! Altid kage 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 8. Januar, 2017 Tillykke med fødselsdagen, Jennifer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pocketmoney 639 Skrevet 8. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden: Ihh altså mange tak søde.. Det var rigtig sødt at dig at huske det.. Knus Jennifer Tillykke med fødselsdagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 8. Januar, 2017 Tillykke Jennifer Trådstarter skrev jo nok tråden i håb om at få et billede af dig retur..... hehe 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18195 Skrevet 8. Januar, 2017 gerog skrev, for 1 time siden: Tillykke Jennifer Trådstarter skrev jo nok tråden i håb om at få et billede af dig retur..... hehe Hahaha.. Jeg har fået efterspørgslen om fødselsdags billed.. Måske sker det.. Måske ikke.. Måske som tak for lykønskningerne.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 23 minutter siden: Hahaha.. Jeg har fået efterspørgslen om fødselsdags billed.. Måske sker det.. Måske ikke.. Måske som tak for lykønskningerne.. Altså, hvis det skal være et fødselsdagsbillede, skal det vel også være noget helt særligt? Altså noget vi IKKE har set før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 8. Januar, 2017 Borende X skrev, for 5 minutter siden: Altså, hvis det skal være et fødselsdagsbillede, skal det vel også være noget helt særligt? Altså noget vi IKKE har set før Pas på med den efterspørgsel, hvis hun er i drillehumør... tænk hvis hun kommer med et billede af hendes tandbørste... det har vi ikke set før.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Januar, 2017 gerog skrev, for 4 minutter siden: Pas på med den efterspørgsel, hvis hun er i drillehumør... tænk hvis hun kommer med et billede af hendes tandbørste... det har vi ikke set før.... Heller ikke dildoen, men det var ikke lige den, jeg tænkte på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 8. Januar, 2017 Tillykke med fødselsdagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 726 Skrevet 8. Januar, 2017 JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden: Hehe.. jeg fylder 27 i dag.. Puha.. jeg føler mig gammel nu.. Bare vent, så bliver du snart 30 år. Den magiske alder for kvinder hvor de begynder at mærke alderen indhente dem. Jeg har efterhånden set ret mange kvinder der ikke vil indrømme de bliver 30 år gamle. Men bare vent. Min erfaring er at fra man er 30 til man er 40 er man mere voksen og ikke så vild, men man har ikke kunne begynde at mærke man bliver gammel. Den gang kunne jeg gå på arbejde om dage med 10 15 timers overarbejde, gå på handelshøjskolen om aftenen og lave foreningsarbejde og have tid i weekenden til en masse med familien. Det kan jeg ikke længere. Derfor glæd dig Jenifer du har den bedste tid lige foran dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. Januar, 2017 migmanden skrev, for 18 minutter siden: Bare vent, så bliver du snart 30 år. Den magiske alder for kvinder hvor de begynder at mærke alderen indhente dem. Jeg har efterhånden set ret mange kvinder der ikke vil indrømme de bliver 30 år gamle. Ork da, bare vent til plejehjemmet. Så begynder livet da først rigtigt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 584 Skrevet 9. Januar, 2017 Stort Tillykke med fødselsdagen Jennifer, håber du får en fantastisk dag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg