KF 5089 Skrevet 7. Januar, 2017 Jeg foreslår ledelsen at sætte autokorrektur på EG generelt, således at "Nazi" automatisk udskiftes med "I'm an asshole, and i cant even go fuck myself", i samme øjeblik der klikkes på "Udgiv svar". KF. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 7. Januar, 2017 Ideen er god nok. Måske en anden tekst. Såsom "jeg har lige forladt børnehaven og ved ikke hvad jeg skal lave" Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2017 KF skrev, for 12 minutter siden: Jeg foreslår ledelsen at sætte autokorrektur på EG generelt, således at "Nazi" automatisk udskiftes med "I'm an asshole, and i cant even go fuck myself", i samme øjeblik der klikkes på "Udgiv svar". KF. UPS: Jeg har i en tråd om Sverige, kommet til at skrive om det svenske politi, at de igennem årene har haft en håndfulde tilfælde med interne grupper med nazi-sympati - som foretog forskellig ulovlig kriminalitet So I'm an asshole.. Er dette for at fornægte at der er en del af historien som hedder Nazi ?? Del dette indlæg Link til indlæg
KF 5089 Skrevet 7. Januar, 2017 den slatne skrev, for 2 minutter siden: Er dette for at fornægte at der er en del af historien som hedder Nazi ?? Næe.. det er for at slippe for de evindelige nazikort.. og det var nok ikke særligt gennemtænkt, forslaget med autokorrektur. Bare en indskydelse. Vi kunne også bare aftale at den næste der trækker nazikortet, får en olfert med pigtråd?. Eller bliver påtvunget et profilbillede af en Lama i 14 dage, det er så populært for tiden? KF. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Januar, 2017 KF skrev, for 16 minutter siden: Jeg foreslår ledelsen at sætte autokorrektur på EG generelt, således at "Nazi" automatisk udskiftes med "I'm an asshole, and i cant even go fuck myself", i samme øjeblik der klikkes på "Udgiv svar". KF. UPS - jeg glemte lige en detalje mere. Jeg har igennem de sidste ca 20 år altid sat mit X ved liste C, på trods af at jeg da klart må erkende at langt de fleste danske Nazi-sympatisører netop kom fra dette parti. Jeg mener at partiet har gjort op med denne fortid og lagt afstand til dette på en troværdig måde - men hvis nogle ønsker at debatere dette, så er jeg da frisk på en åben og respektfuld debat herom. Når man slår i blandt en flok ulve..... (nå nej, jeg har lige lært fra diverse hjemmesider at den talemåde jeg er vokset op med og som KF ikke kender, egentlig hedder slår iiblandt en flok hunde) KF du kunne jo prøve at google det Del dette indlæg Link til indlæg