Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre,

jeg har mange gange kørt forbi klinikken på Trepkasgade (ikke Chr. Kiers plads), stedet har så vidt jeg husker eksisteret i mange år, men jeg har ikke set nogle anmeldelser herinde. Er der nogle af jer kære brødre der har besøgt dem for nyligt ??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var forbi for en månedstid siden ... men da var der lukket ... og det har set lukket ud siden når jeg har kørt forbi !

det er et klassisk bodel/massage sted ... du kommer der ikke for massagen !!! 

men ellers har jeg ikke besøgt dem i lang tid... syntes det blev lidt for meget dårlig lugt af mug og tunge håndklæder som ikke var vasket fri for gammel olie

(et generelt problem for de fleste massage steder ...at håndklæderne er nærmest fugtige af gammel olie og ikke bliver vasket nok ... )

men fik en sådan december nostalgi og havde lyst til Amy ... som ellers er blevet noget mere polstret end første gang jeg mødte hende for snart 10 år siden ... da var hun en lille nips :)  

men ud over det har jeg haft nogle fine ture med et par piger der ... specielt Amy var god :P  

idag har hun sammen med hendes "slettet da det er en krænkelse af privatlivet og iøvrigt fuldstændig irrelevant"

men de har samtidigt også kørt massage butikken i Trepkasgade...hvor man stadig kunne bestille Amy til 

hvis du forstår sådant en lille ordleg :P 

 

 

* over de seneste 7 -8 år har jeg mødt den ældre søster nogle gange ... og hun er altid været sur ... så er det lidt lige meget om det har været i trepkasgade  "slettet da det er en krænkelse af privatlivet og iøvrigt fuldstændig irrelevant"

... og hun snakkede også vredt til pigerne

"slettet da det er en krænkelse af privatlivet og iøvrigt fuldstændig irrelevant"

... ( ja .. jeg kan forstå thai og har boet i bangkok ... og kan også en smule E-san så det var ikke kun fordi thai nogle gange kan lyde lidt mere vredt end det er .... hun talte ned og skældte dem altid ud over noget lige fra at de to "nye" håndklæder til at de to for lang tid om at ordne kunderne ... fordi hun havde måtte afvise kunder fordi der var optaget.... 

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Thomas, jeg forstår udemærket dine hints bor i Frederiks Alle, så jeg kender

"slettet da det er en krænkelse af privatlivet og iøvrigt fuldstændig irrelevant"

-))...det lyder umiddelbart ikke som et sted jeg vil besøge. Holder mig nok til gode gamle Nina på Marselisborg alle :-))...hos hende ved man da hvad man får :-))

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jeppe
Onkel skrev, 1 time siden:

Holder mig nok til gode gamle Nina på Marselisborg alle :-))...hos hende ved man da hvad man får :-))

Jeg møder desværre mest Ninas medhjælper. Er Nina begyndt selv at være der oftere ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jeppe,

Jeg ved ikke om Nina er der oftere selv, jeg var der en hverdag ca ved middagstid for 2-3 måneder siden. Måske jeg bare var heldig. Hun var som sædvanlig skøn at være sammen med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er Nancy tidligere Siam der husere der.Hun kom engang til at spise mine børn 

Alt er muligt med hende

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kintamani
8000 skrev, den 8/1/2017 at 14:45:

Det er Nancy tidligere Siam der husere der.Hun kom engang til at spise mine børn 

Alt er muligt med hende

Venligst 8000

Spise dine børn? Hvad mener du? Spermen eller ...? Hvornår var Nancy hos Siam?Nu i Trepkasgade?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jeppe

Første besøg Nancy. Godt blowjob uden - og et fint spejl ved briksen :) - bortset fra at jeg afsluttede allerede inden den bestilte body to body- ud over blowet.

Andet besøg blev jeg betjent af en anden, som var der sammen med Nancy - et ligegyldigt besøg.

Jeg bor tæt på - der har været helt tillukket i en måned eller snarere to - tænkte Nancy var syg - eller i Thailand.

Da jeg kørte forbi kl.19 i aftes, endelig lys i Open-skiltet - var ikke inde og ved ikke, om det var Nancy eller anden ...

En masse storskrald - madrasser etc.- udenfor. Om det kom fra Nancys kælder, ved jeg ikke  ;)

Et trafikeret hjørne - ringgade + Trepka beboere og besøg ved affaldscontainerne......

 

 

Redigeret af jeppe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kintamani skrev, for 18 timer siden:

Spise dine børn? Hvad mener du? Spermen eller ...? Hvornår var Nancy hos Siam?Nu i Trepkasgade?

Ja

Det er nok godt et års tid siden at jeg så hende i Trepkasgade første gang.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onkel skrev, den 8/1/2017 at 15:27:

Hej 8000, tak for dit input, har du lidt mere Info om Nancy ?

Hun er en kvinde med former c skål lidt løs på maven.

Men altid fin behandling. Når kanonen er skudt af så er det ud af røret.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...