Hop til indhold
Lynge9400

Logeaften i Nordjylland

Recommended Posts

Har I set denne her?

https://annoncelight.dk/showad/220424

Jeg synes det ser meget spændende ud. Så vidt jeg kan se er konceptet mere end bare et traditionelt GB.

Jeg har været i kontakt med værten, og parret virker til at være både imødekommende og ærlige og virker selv tændt på ideen.

Der har været et arrangement tidligere, som så vidt jeg har hørt gik rigtigt godt. Jeg deltog desværre ikke selv, men har tilmeldt mig i aften.

Håber vi får en fantastisk aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op det ser sgu dejligt frækt ud. Meget fin og tiltalende annonce.

æv, at jeg først ser den nu. Rigtig god fornøjelse til de deltagende gæster og den lækre kvinde. 

Nå, men iøvrigt er jeg også for gammel selvom der stadigvæk er ild i jernet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynge9400 skrev, for 20 timer siden:

Har I set denne her?

https://annoncelight.dk/showad/220424

Jeg synes det ser meget spændende ud. Så vidt jeg kan se er konceptet mere end bare et traditionelt GB.

Jeg har været i kontakt med værten, og parret virker til at være både imødekommende og ærlige og virker selv tændt på ideen.

Der har været et arrangement tidligere, som så vidt jeg har hørt gik rigtigt godt. Jeg deltog desværre ikke selv, men har tilmeldt mig i aften.

Håber vi får en fantastisk aften.

 

Lynge9400 skrev, for 20 timer siden:

Har I set denne her?

https://annoncelight.dk/showad/220424

Jeg synes det ser meget spændende ud. Så vidt jeg kan se er konceptet mere end bare et traditionelt GB.

Jeg har været i kontakt med værten, og parret virker til at være både imødekommende og ærlige og virker selv tændt på ideen.

Der har været et arrangement tidligere, som så vidt jeg har hørt gik rigtigt godt. Jeg deltog desværre ikke selv, men har tilmeldt mig i aften.

Håber vi får en fantastisk aften.

Var det et god aften....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynge9400 skrev, for 2 timer siden:

Det blev desværre ikke gennemført pga mange afbud.

Jeg fik dog lov til at komme alene og blev ikke skuffet.

Håber, du fik duften af noget luxuriøst og usædvanligt. - Ærgerligt, at et sådant forsøg ikke lykkes. Selv om jeg fra min tilværelse i Øst-danmark ikke ville kunne deltage, ville det være en rar tanke, at noget sådant fandt sted i en by i jylland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det blev et mere traditionelt møde mellem kvinden og mig, og altså ikke den aften jeg havde set frem til.

Men en stund i armene på en usædvanlig sød og velskabt kvinde er jo altid dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...