Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik i aftes af vide at der overfor sygehuset i Næstved skulle ligge en lille thai massage butik som har ligget der i 5-8 år måske med skiftede ejere 

Det er gået helt forbi mig at der skulle ligge en der så på min morgen løbetur var jeg forbi for at se om det var rigtig og jo sgu der ligger en 

Så er mit spørgsmål er der nogle der kender den for jeg kan ikke finde noget om den så jeg kan ikke links til en hjemmeside eller andet 

Men er da lidt nysgerrige da jeg fik af vide at de tilbyder god massage og de to jeg kunne se gennem vinduet var to unge thai på 25-30 år 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Butikken har ligget der i mange år, men har vist ikke været omtalt i dette forum.

Mener det er kombineret frisør og massage - kender ikke til konceptet?

Bliver spændende at høre om evt. oplevelser.

//Geo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja har heller ikke hørt om den før i går og de andre thai piger i byen kender heller ikke ejer eller hendes piger men jeg må offer mig og prøve for jeg er nysgerrige hi hi hi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
rollo 4700 skrev, for 2 timer siden:

Ja har heller ikke hørt om den før i går og de andre thai piger i byen kender heller ikke ejer eller hendes piger men jeg må offer mig og prøve for jeg er nysgerrige hi hi hi 

Du tager da bare en for holdet - du bor jo tæt på:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
rollo 4700 skrev, for 8 timer siden:

Jeg fik i aftes af vide at der overfor sygehuset i Næstved skulle ligge en lille thai massage butik som har ligget der i 5-8 år måske med skiftede ejere 

Det er gået helt forbi mig at der skulle ligge en der så på min morgen løbetur var jeg forbi for at se om det var rigtig og jo sgu der ligger en 

Så er mit spørgsmål er der nogle der kender den for jeg kan ikke finde noget om den så jeg kan ikke links til en hjemmeside eller andet 

Men er da lidt nysgerrige da jeg fik af vide at de tilbyder god massage og de to jeg kunne se gennem vinduet var to unge thai på 25-30 år 

er blevet klippet der ,af indehaveren hun er ca 50 og vældig sød.har ikke prøvet hendes massage.men hun fortalte mens hun klippede at ekstra giver hun ikke og det 110 %.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 11 timer siden:

er blevet klippet der ,af indehaveren hun er ca 50 og vældig sød.har ikke prøvet hendes massage.men hun fortalte mens hun klippede at ekstra giver hun ikke og det 110 %.

Men alligevel står der i linket "Har du særlige ønsker vedrørende service fra din massøse, kan du bare spørge løs"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roden skrev, for 23 minutter siden:

Men alligevel står der i linket "Har du særlige ønsker vedrørende service fra din massøse, kan du bare spørge løs"

rollo4700 skrev han så 2 unge thai piger derinde ,så måske ?. jeg var der i nov og der var kun indehaveren der .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...