Hop til indhold
anon

Camilla og Sofie fra Aalborg / Bredsten

Recommended Posts

Guest chris 60

Næh, men de huserede i Ålborg et godt stykke tid før jul både sammen og hver for sig! Men det kan måske være et tegn på, at nogen gider!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Guptas law

Tjek.

Har være forbi for nogen tid siden. Søde dejlige kvinder. Modne i alder og bløde i faconen.

Jeg havde lyst til to piger på en gang og det fik jeg prøvet. Der var super koldt udenfor men dejlig varmt i lejligheden i Aalborg C.

Jeg blev tilbudt et bad, og de tog sig kærligt af kroppen da jeg kom ud igen.

Dejlige bløde berøringsvenlige bryster, et par tusser hist og her. Ingen stress.

Alt foregik med gummi hvilket er det rigtige, men kan dæmpe preformance. Det blev til en bette ridetur og en god sutter fra begge.  

Jeg er sikker på, at jeg imponerede meget meget lidt, men fik da prøvet det. I mit hoved var det bedre end i virkeligheden, men det skyldes ikke selskabet.

Der var ingen interaktion mellem de to, men jeg bad heller ikke om det, men lod mig blot forkæle.

Det var en god men jævn oplevelse, men prisen var absolut fornuftig og kvinderne søde og dejlige.  

"Hyggeligt" er nok det rette ord.

G.L.

 

 

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...