Hop til indhold

Danmarksgade Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hey

jeg har længe luret lidt på 30 min for 400kr hos de polske piger i danmarksgade. Men, det er jo jævnt under markedsprisen, så jeg er lidt i tvivl. Har nogen været dr, oplevet dem og har noget at sige om det?

Skrevet

Hej HG.

Mener du ikke Dannebrogsgade??

Hvis det er tilfældet, er det lige så meget fake billeder som i Heimdalsgade.

Spild ikke din tid og penge..

Skrevet
  • Author

Jo jo, dannebrogsgade. Jeg havde fået en kortslutning i hjernen, da jeg skrev titlen. Okay, billederne er fake, men er servicen super ringe?

Redigeret af HG Wells

Skrevet

Hej igen.

Det ved jeg ikke... Jeg har KUN været der en gang, og vendte om i entreen, da jeg spurgte efter "hende" der var på billedet fra den pågældende dag eller hende fra dagen i forvejen.

Fik forklaret en "rørende" historie om, at de begge var blevet forhindret i at komme på arbejde, og hende der var der, var bestemt ikke nogen årsunge og ejheller særlig køn eller slank. Dette til trods for at jeg havde ringet og fået bekræftet, at pigen fra "dagen" allerede var ankommet!!!!

Så jeg sparede både tid og mine penge.

Redigeret af Aalborg

Skrevet

Du kan ikke regne med billeder og pigerne, jeg har været der ca 10 gange de 8 passede billederne ikke - men kan du ikke lide dem der er kan du gåigen - ingen bliver sure over dette.. 

før jul købte jeg 30 min til 400kr deroppe det var super service - og jeg er ikke nem at stille tilfreds :-) - jeg klagede ikke over oplevelsen. Har mange gange givet 700/800 kr ved danske gp til samme service og indlevelse. 

Jeg tror stedet er lukket, syntes ikke de annoncerer mere, har ikke set nogle her i 2017

på med vanterne - og kom afsted 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.