Hop til indhold
Guest 9000manden

Vickie i Frederikshavn

Recommended Posts

Guest 9000manden

Hej

Jeg er blevet fristet af denne flotte pige, men syntes billederne ser lidt prof ud - hvilket ofte er et dårligt tegn.

Er der nogen som har prøve kørt hende og kan bekræfte det er hende på billederne I annoncen ?

Gider ikke køre helt til Frederikshavn for at finde en stor mama på 40 (vil jo ikke være første gang det er sket :) )

https://annoncelight.dk/showad/221128

God weekend til alle

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja prøvekørt hende har jeg ikk...men besøgte hende i går 

20-25år flot og slank. snakker fint englesk -rødt hår -som billidet. som jeg tror er ægte..http://side6.dk/resultatside/?q=skaerumbabes   

hun var ikke klar   kl 11:30,,,tøj--mackeup---ogsåvider så om jeg ku.. komme igen om 10 min  ---

trorde der var døgnåben----men åben 10-24 så sendt væk kl 11:30 for di  hun ikk KLAR  NÅ det sketde så ikk

ringde til hende senere ---lidt vilde prise...1000kr er mange penge for mig-800 quick det er også nok så

høre gerne  en anmeldels hvis fra dig hvis du besøger hende er i hvertfald en flot pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks guys for your repost.

It was true i wasn't ready, this was my first day and i start a bit later.

I do my best next time and i hope see you soon.

Grettings guys:)

Thanks Kati :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
kfiatuuszek skrev, den 7/1/2017 at 12:43:

Thanks guys for your repost.

It was true i wasn't ready, this was my first day and i start a bit later.

I do my best next time and i hope see you soon.

Grettings guys:)

Thanks Kati :)

Sorry for typing. But Damn Woman you look Nice and that hair and body is to die fore.. hope you Will enjoy you stay in DK. And you are gonna meet the nicest Danish Men <3 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg sgu hilst på Vickie , og hun passer meget godt på billede (røde dress) 50 31 89 43

meget sød og venlig ingen problemer, ser kanon godt ud, pæn krop, og hun er virkelig god til fuldpakke og blow uden K

og tiden bliver overholdt fik tilbud om et bad bagefter og tog imod det

hun kan varmt anbefales hun er flyttet fra Frederikshavn til Bording

hun er 27 år

Redigeret af ST22
glemt sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg
ST22 skrev, for 9 timer siden:

Så fik jeg sgu hilst på Vickie , og hun passer meget godt på billede (røde dress) 50 31 89 43

meget sød og venlig ingen problemer, ser kanon godt ud, pæn krop, og hun er virkelig god til fuldpakke og blow uden K

og tiden bliver overholdt fik tilbud om et bad bagefter og tog imod det

hun kan varmt anbefales hun er flyttet fra Frederikshavn til Bording

hun er 27 år

Thanks for you Repost:))

Grettings

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været på besøg hos Vickie i Bording. Tog 45 min med 2 cums. Hun er fucking lækker og giver den max gas. Superfransk rigtigt godt dog ikke en 10,-

Kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...