Hop til indhold
Guest Psykoadam

Mænd

Recommended Posts

Guest Psykoadam

Lige en spørgsmål til en debat. 

Er der enlig nogle piger/damer der vil betale en lille smule for at blive slikket og leget med eller vil alle have betaling for det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når mænd nærmest står i kø for at få lov, så ville det være absurd fjollet at betale for det. - Medmindre at han var mere end almindelig god til dét, og det ville han nok ikke selv være den rette til objektivt at vurdere. :D 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 11 minutter siden:

Når mænd nærmest står i kø for at få lov, så ville det være absurd fjollet at betale for det. - Medmindre at han var mere end almindelig god til dét, og det ville han nok ikke selv være den rette til objektivt at vurdere. :D 

Udbud og efterspørgsel i en nøddeskal ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Som iscenesat så fint forklarer ville det være fjollet.. Jeg tror desværre det ville være rimelig uattraktive damer og ældre kvinder.. Så hvis det betyder noget for en så tror jeg man skal lade være.. 

hvorfor tror du det ???? hvordan definer du en uattraktiv dame, og hvornår er man ældre...skønhed er mange ting, samt hellere en erfaren kvinde, fremfor en 25 årig der tror hun er erfaren....er da overbevist om at der findes kvinder der aldrig har prøvet at få oralsex...så mon ikke der er et område der ligger uprøvet :roll:...og for resten så er jeg ifølge vores nabokone ganske fortræffelig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej allesammen.

Jeg vil nu postulere, at kvinder ikke behøver, at betale for sex eller oralsex. Hvis det er det de vil have, er der også mænd der nok skal tilbyde sig. 

Det er nok mere svært for mænd. Hvis man skulle tage den omvendte situation. 

God fredag og weekend derude

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt ærligt forundret over den antagelse at mænd, modsat kvinder, betaler for sex, fordi de ikke kan finde det gratis. 

Det er måske realiteten for en lille gruppe mænd men, ihvertfald i min kundekreds, har jeg ikke indtrykket af, at det på nogen måde skulle være grunden. my luck I guess.

Jeg tror grunden oftere er, at mænd søger/vægter andre ting i seksuelle forhold, end kvinder og det medfører at mænd får mere ud af et super overfladisk "købesex forhold" end kvinder gør. For kvinder er det måske vigtigere at føle sig begæret og beskyttet og det kan man ikke betale sig til. 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 28 minutter siden:

Hej allesammen.

Jeg vil nu postulere, at kvinder ikke behøver, at betale for sex eller oralsex. Hvis det er det de vil have, er der også mænd der nok skal tilbyde sig. 

Det er nok mere svært for mænd. Hvis man skulle tage den omvendte situation.

Helt enig.

Det er, også efter min erfaring, nemmere for kvinder at få, hvad de vil have end omvendt.

Jeg tror, at det skyldes evolutionen, der tillægger mænd en større sexdrift end kvinder for – helt efter naturens bestemmelse – at få arten videreført.

Både konger og kejsere har sågar abdiceret for at opnå den/det attråværdige, så mon ikke kvinder i almindelighed har et naturligt overtag her?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Borende X

Jamen også enig med dig. Ift. de 1000+ timer jeg har fået bag en bar eller ja bare i restaurantbranchen der ses det ganske tydeligt. Og ja det er der jo ikke noget i vejen med. Eller mænd vil jo nok sige det er synd for dem at tilstandene er sådan. Men det er det. :)

God fredag

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 2 timer siden:

Hej allesammen.

Jeg vil nu postulere, at kvinder ikke behøver, at betale for sex eller oralsex. Hvis det er det de vil have, er der også mænd der nok skal tilbyde sig. 

Det er nok mere svært for mænd. Hvis man skulle tage den omvendte situation. 

God fredag og weekend derude

KK

Kvinder har generelt en mere fornuftig og ansvarlig omgang med penge end mænd, de betaler helst ikke for sex, i værste fald små beløb som f.eks. entre til swingerklub, en tur i byen, datingsider. osv  osv .Eller kombinere en alene/single/veninde ferie "syd på" : ned til sommer og sol (læs : bolleferie : ned til sommer og sol og sex med strand gigoloerne/ gå i byen) og det er mange forskellige steder på kloden og i alle aldre - helt unge piger -- modne fruer. Der skal nok være nogle mænd der tilbyder sig.incl deres pik.

Jeg tror kvinder er meget mere snu og snedige til "snøre" deres mand/kæreste når de knalder udenom - de er mere villige til at løbe en risiko:P. Jeg tror det ligger i hele kvinders aller første og største pligt i deres kvindeliv !!!!  - at producere børnene. Hvis ham den hjemlige tyr er forlænge om/eller ikke kan befrugte hende, ja så er nabokommunen sikkert værd "at besøge"     --  Kvinder magter mere at gå stille dørene.    -----  hold da kæft hvor er ægtemænd godtroende.

Det jeg har skrevet her om kvinder er ikke en nedgøring men en ros til jer, at i endelig er kommet med -  ja sådan er jeg skruet sammen - ligestilling mellem K og M   - tak.

Til min egen x kæreste/kone sagde jeg til meget tidligt i vores forhold : husk andre mænd er til for at du knepper dem hvis der er gensidig sympati/behov:P - hun måbede sgu lidt - og hun gjorde det - frække skønne kvinde som hun var. En anden kæreste efter min skilsmisse rejste af og til arbejdsmæssig på korte ture i udlandet og arrangerede via en international web  kneppeside, knald med udenlandske mænd på de hoteller hvor hun boede på undervejs.

Nej - jeg lider sgu ikke af jalousi:mrgreen: - jalousi, smålighed,fedtsyl har sgu meeeeeeeeeeeeget trange kår hos mig. Jeg foretrækker kvinder der magter at leve deres liv og bredt forstået - og det indbefatter også fremmed pik hvis behovet pludselig opstår.

Mange hilsner

Nyder livet    

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 timer siden:

Jeg er helt ærligt forundret over den antagelse at mænd, modsat kvinder, betaler for sex, fordi de ikke kan finde det gratis. 

Det er måske realiteten for en lille gruppe mænd men, ihvertfald i min kundekreds, har jeg ikke indtrykket af, at det på nogen måde skulle være grunden. my luck I guess.

Jeg tror grunden oftere er, at mænd søger/vægter andre ting i seksuelle forhold, end kvinder og det medfører at mænd får mere ud af et super overfladisk "købesex forhold" end kvinder gør. For kvinder er det måske vigtigere at føle sig begæret og beskyttet og det kan man ikke betale sig til. 

Jeg har også mødt kunder, hvor jeg har tænkt "hvorfor betaler du for sex? Du er da både lækker og sød". Nogle gange har jeg tilladt mig at spørge, og de har haft deres grunde.. fair nok :) 

For mit vedkommende har jeg hverken lyst, behov eller råd til at købe sex (SU/21 år. Jeg ville have det underligt med at ringe til de gamle for at få penge til sex) 

Jeg tror ikke, man finder en attraktiv singlepige i branchen og da slet ikke her på sitet :( Jeg er blevet afvist to gange i mit liv, og det har været af venner, der har haft en kæreste og ikke har tænkt på mig sådan, fordi de kendte mig i forvejen for noget andet.. :) 

Jeg er selv prostitueret, så hvis jeg vil have sex, så opretter jeg en annonce om, hvad jeg gerne vil eller ringer til en ven :)

Jeg tvivler på, at der findes mange "gode" piger, der betaler for nogen form for sex! Jeg er ingen gudinde, men jeg kan altid få sex 500m nede ad gaden, så det er nok derfor, at udvalget af gigoloer er så småt for piger i branchen ;) 

Jeg ved det self ikke, men bare et bud :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sofiala skrev, for 11 minutter siden:

 

Jeg har betalt for sex et par gange eller 3 :lol: Jeg har dog aldrig købt sex af mænd.

 

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 2 timer siden:

 

Det er måske realiteten for en lille gruppe mænd men, ihvertfald i min kundekreds, har jeg ikke indtrykket af, at det på nogen måde skulle være grunden. my luck I guess.

Vil du uddybe hvad der ligger til grund for det indtryk?

 

Sofiala skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har også mødt kunder, hvor jeg har tænkt "hvorfor betaler du for sex? Du er da både lækker og sød". Nogle gange har jeg tilladt mig at spørge, og de har haft deres grunde.. fair nok :) 

Vil du fortælle os nogle af de grunde de har givet? I passende anonymiseret form, naturligvis :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 8 minutter siden:

Vil du uddybe hvad der ligger til grund for det indtryk?

Hvad mener du præcist? 

Det er ikke min oplevelse, at mine kunder generelt ikke kan få sex, medmindre de betaler for det.

Så kan der jo være et hav af grunde, til at man vælger at betale; det er nemt, spændende, uforpligtende etc. Mange af kunderne er jo også gift.

Hvis du hentyder til min "my luck" kommentar, er det vel åbenlyst? Hvorfor skulle jeg ha lyst til at være sammen med en masse mænd, som ingen andre (eller ganske få) kvinder tilsyneladende gider være sammen med?

Redigeret af Claire

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 20 minutter siden:

Jeg har betalt for sex et par gange eller 3 :lol: Jeg har dog aldrig købt sex af mænd.

 

Så forstår man bedre at efterspørgslen efter mænd til det sjove er så ringe ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claire skrev, for 24 minutter siden:

Hvad mener du præcist? 

Det er ikke min oplevelse, at mine kunder generelt ikke kan få sex, medmindre de betaler for det.

Så kan der jo være et hav af grunde, til at man vælger at betale; det er nemt, spændende, uforpligtende etc. Mange af kunderne er jo også gift.

Hvis du hentyder til min "my luck" kommentar, er det vel åbenlyst? Hvorfor skulle jeg ha lyst til at være sammen med en masse mænd, som ingen andre (eller ganske få) kvinder tilsyneladende gider være sammen med?

Jeg er såmænd bare nysgerrig hvad der indgår i din vurdering af om en mand kan få sex uden at betale for det; hvilke parametre du inddrager.

Jeg hentydede ikke til din "my luck" kommentar :)

Redigeret af KnaldeBriks

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnaldeBriks skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er såmænd bare nysgerrig hvad der indgår i din vurdering af om en mand kan få sex uden at betale for det; hvilke parametre du inddrager.

Jeg hentydede ikke til din "my luck" kommentar :)

Ok, det er jo så (primært) ud fra den grund de giver mig.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror desværre det ville være rimelig uattraktive damer og ældre kvinder..

Som de mandlige kunder :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 11 minutter siden:

Som de mandlige kunder :D

Min indre feminist er helt oppe i det røde felt, men jeg skal nok holde min kæft.. denne gang. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forklaringen på dette mysterium er faktisk langt mere biologisk end et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.

Til alle tider har det været kvinder, der udvælger den bedste han - forfører ham og lader sig "score", så han tror han er en fandens karl. Empirisk benytter hun økonomisk formåen som væsentligste valgkriterie - og herefter følger ting som status, alfahan, samfundsmæssig position osv. osv.

Kvinder kan kun få børn i en meget begrænset periode pr. måned - og i optrækket til denne periode vil de altid være på udkig efter ovenstående "kvaliteter" blandt handyrene. Udenfor forplantningsperioden er kvinden ofte lidt mere promiskiøs og villig til at eksperimentere med mænd - og vælger gerne en lidt "farlig" mand, som ikke nødvendigvis opfylder kriterierne for økonomisk tryghed til hende og afkommet.

Med andre ord - kvinderne vælger manden, og manden er altid parat til at lade sig vælge...... Og her kunne vi tilføje handicapteorier - men mon ikke pointen står tilpas skarp - kvinders adgang til sex har evolutionært været meget let, mens mænd bare har at stille sig til rådighed når hun er klar...... Prostitution følger fuldstændig dette mønster.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...