Hop til indhold
Guest ktc

Isabel

Recommended Posts

Guest ktc

Ved ikke om det er min personlighed  der ikke er faldet i god jord under mit besøg hos https://sugardaters.dk/show?alias=Isabel♡  .

Jeg blev mødt af en ret forvirret person, som overhoved ikke virker klar , lejligheder er en stor rode butik ( burde nok være gået ) det flyder overalt.

Bliver henvist til en værelse.... hvor der er opsat med søm og hæfteklammer et sort lage for vinduet og nuller mænd over alt på gulvet... ( hvorfor gik jeg ikke ).

Hun virker fjern og fraværende.....nærmest som en robot....efter nogen tid begynder hun at klage over at kun få ondt i kæben ved oral....og vi forsøger som med lidt husmandssex

her ligger hun som en Lolita dukke - kort tid efter stoppen vi legen.... og jeg forlader hendes lejlighed med uforetter sag. DEN ABSOLUTTE DÅRLIGSTE SB OPLEVELSE EVER.

Så mit råd er hold jeg væk - eller smid bare pengene ind af brev sprækken ...... ( behøver jeg at nævne at knap nok var jeg nået ud til min bil førend hun havde blokkeret mig)

God tur drenge.....

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været hos Isabel i Glostrup, privat lejlighed, ikke rodet som beskrevet.....Bj,mentale, Bj og så ud af døren....dyrt og dårligt...iøvrigt er profilbillede og virkelighed meget langt fra hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære EG brødre,

- det I beskriver har da intet med SD konceptet at gøre - hun/I har tydeligvis misforstået hvad det går ud på og bevæget jer ind i GP universet istedet...!!

Vi mænd må også være med til at sætte barren højere ved at have en intelligent og empatisk tilgang til pigen og ikke primært lade os styre af egne lyster udelukkende med fokus hvad hun yder for pengene... 

SD konceptet herhjemme er ved at blive udhulet, og jeg så gerne at man vendte tilbage til nogle af grundværdierne igen - tjek evt "Sugardating i Japan" tråden herinde... Jeg siger ikke at man skal gå til yderligheder som i Japan, men hvis vi som SD's fokuserede mere på pigen, hendes behov (som er et grundliggende parameter) og agerede ud fra at ville hjælpe, så er det min erfaring at de intime oplevelser med SB'en er fantastiske HVER gang..!! ;-)

PF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun gi dig fuldstændig ret. Der er mange som i virkeligheden ikke ved hvad de vil...så siger de at de vil ha sugarbabys man rigtig rigtig mange behandler selv de piger som GP. De render rundt og boller den ene boller den anden og så sviner de pigerne til..det er virkelig mærkelig!! 

Vi danske mænd har meget at lære endnu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

har i tre år forsøgt at få en rigtig aftale med en sugarbabe, de vil ikke , bare snak over en kop the og så sex og pengene

har mødt mere end 30 derinde ,

en sagde ligefrem , jeg lavede altid middag til hende, hun var sgu sulten og havde ikke penge, at vi hellere måtte mødes to gange i ugen for de samme penge

til hurtig sex, i stedet for at lave mad snakke osv, det tog for lang tid ) syntes hun tja

det går vist begge veje vil jeg sige

og kom nu ikke og sig at jeg bare ligger op til sex, det gør jeg faktisk ikke begynder med at tilbyde møder i byen , mad hos mig osv

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Gentleman22 skrev, den 2/1/2017 at 09:34:

Vi danske mænd har meget at lære endnu...

Er det et bestemt dansk syndrom?

PhileasFogg skrev, den 2/1/2017 at 08:53:

- det I beskriver har da intet med SD konceptet at gøre - hun/I har tydeligvis misforstået hvad det går ud på og bevæget jer ind i GP universet istedet...!!

Kunne ikke være mere enig, sidder og bliver små irriteret, grænsende til bubber-sur over de "anmeldelser" der dukker op herinde, der burde være en sektion der hedder "Anmeldelser af GP'er der ikke vil stå ved hvad de laver" - for det segment, burde ikke bruge Sugardaters,dk som jeg ser det... eller ved eftertanke de er så lovligt undskyldt når langt de fleste mænd derinde, leder efter et hurtigt knald på en besværlig måde :/ 

skotte skrev, den 2/1/2017 at 10:04:

har mødt mere end 30 derinde ,

Har mødt en 10-15 stykker, set 4 i en fast "relation" (5 hvis hende jeg ser nu skal indgå i "regnskabet") - haft nogle relativt elendige engangsfornøjelser, før jeg fattede hvordan jeg skulle henvende mig - tror vi har hver vores taktik når vi skriver til pigerne, dig og mig :) 

skotte skrev, den 2/1/2017 at 10:04:

og kom nu ikke og sig at jeg bare ligger op til sex, det gør jeg faktisk ikke begynder med at tilbyde møder i byen , mad hos mig osv

Det vil jeg heller ikke påstå at du kun gør, men der må være noget i din henvendelse der gør det særligt attraktivt for det segment, når man læser hvad du oplever.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 11 timer siden:

Er det et bestemt dansk syndrom?

Kunne ikke være mere enig, sidder og bliver små irriteret, grænsende til bubber-sur over de "anmeldelser" der dukker op herinde, der burde være en sektion der hedder "Anmeldelser af GP'er der ikke vil stå ved hvad de laver" - for det segment, burde ikke bruge Sugardaters,dk som jeg ser det... eller ved eftertanke de er så lovligt undskyldt når langt de fleste mænd derinde, leder efter et hurtigt knald på en besværlig måde :/ 

Har mødt en 10-15 stykker, set 4 i en fast "relation" (5 hvis hende jeg ser nu skal indgå i "regnskabet") - haft nogle relativt elendige engangsfornøjelser, før jeg fattede hvordan jeg skulle henvende mig - tror vi har hver vores taktik når vi skriver til pigerne, dig og mig :) 

Det vil jeg heller ikke påstå at du kun gør, men der må være noget i din henvendelse der gør det særligt attraktivt for det segment, når man læser hvad du oplever.

nej egentligt ikke , de vil bare ikke mødes, på den måde, læs hvad jeg skriver f eks om hende som jeg faktisk havde til middag, og hvad hun endte med

at sige, ok hun var også ret vild med sex , meeen
i dag f eks skal jeg se min faste,  spurgte om vi skulle ses i eftermiddag, eller i aften, men hun skulle se veninde i aften, så hun ville gerne hentes

kl 2 og være tilbage inden kl 6 ; så det er en kop te og så ind i soveværelset, men det er også fint nok,

der er ingen som på mine henvendelser, spørger til hvor vi skal ud og spise, og jeg nævner det i alle mine første henvendelser

nej piger vil gerne hurtig sex og penge thats it , ) de er ikke de romantiske væsener , men får at vide eller tror de er, faktisk mindre end jeg er )

jeg har haft 7 til 8 faste op til 1,5 år og det var det samme, helst bare hentes , en smøg på teressen og så ind og bolle
thank you daf, og hjem igen; gav op til sidst, da da jeg fandt ud af at hende jeg kendte i over 1,5 år ikke brugte sit rigtige navn overfor mig , så upersonligt kan man da ikke være hvis man er i en rigtig sd relation
så hellere en ærlig pige som bare vil have penge for at bolle


 

Redigeret af skotte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest HansHenrik222

Hun er stadig aktiv. Virker lidt desperat når hun wr online. Får indtryk af en pige der ikke er velfungerende. Derfor en dårlig ide at besøge hende. Nævte omtalen herinde for gende straks var jeg blokeret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde selv de intentioner, skrev med pige og spurte om jeg ikke måtte betale for en middag og måske drinks så betalte jeg selvfølgelig og så kunne vi lære hindanden at kende. Der gik lidt tid og så skrev hun “hvor meget sukker får jeg for at spise med dig”. Okay jeg blev lidt overrasket da jeg troede det var godt at jeg betalte for maden og vi kunne mødes og snakke om hvad vi ville frem ad rettet. Så det endte med at jeg sagde at hun kunne da godt få 500 men det var jo ikke det der var planen. Og så hørte jeg ikke mere.

før jeg efter et par dage skrev igen om hun så bare ville mødes for penge. Så var hun lidt på igen.....

Hm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...