Sjovdreng 2 Skrevet 5. Januar, 2017 God dag:) nogle som kender nogle piger med ikke så flotte fødder? Jeg tænder på neglene ikke behøver være i top og negle lak behøver der heller ikke at være, gerne beskidte fødder og nogle med strømper på eller lign så fødderne ikke bliver luftet:) om det danske eller udelandske er ligemeget. Skriv hvis i har set sådan en pige! Jeg fandt en i Brønshøj men hun smuttede efter 1 dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4961 Skrevet 5. Januar, 2017 Er det for.. sjov, @Sjovdreng? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovdreng 2 Skrevet 5. Januar, 2017 Det er helt særiøst glædespige:) min navn ser måske lidt forkert ud, men jeg mener det fra hjertet. Kender du en må du også skrive:) en fantasi er en fantasi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 5. Januar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden: Er det for.. sjov, @Sjovdreng? Foot fetish er nok mere udbredt end mange mennesker tror. De fleste foretrækker nok rene og velplejede kvindefødder, men jeg har før hørt om mænd som foretrækker Sjovdrengs smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4961 Skrevet 5. Januar, 2017 StevenDK skrev, for 12 minutter siden: Foot fetish er nok mere udbredt end mange mennesker tror. De fleste foretrækker nok rene og velplejede kvindefødder, men jeg har før hørt om mænd som foretrækker Sjovdrengs smag. I knooow! Jeg er dog personlig ikke stødt på mænd der fortrækker dem uplejede, mén naturligvis findes dét. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StevenDK 183 Skrevet 5. Januar, 2017 Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden: I knooow! Jeg er dog personlig ikke stødt på mænd der fortrækker dem uplejede, mén naturligvis findes dét. Hmmmmm...... her har vi måske en ekspert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg