Hop til indhold
Sjovdreng

Foot fetish

Recommended Posts

God dag:) nogle som kender nogle piger med ikke så flotte fødder? Jeg tænder på neglene ikke behøver være i top og negle lak behøver der heller ikke at være, gerne beskidte fødder og nogle med strømper på eller lign så fødderne ikke bliver luftet:) om det danske eller udelandske er ligemeget. Skriv hvis i har set sådan en pige! Jeg fandt en i Brønshøj men hun smuttede efter 1 dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt særiøst glædespige:) min navn ser måske lidt forkert ud, men jeg mener det fra hjertet. Kender du en må du også skrive:) en fantasi er en fantasi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Er det for.. sjov, @Sjovdreng:D

Foot fetish er nok mere udbredt end mange mennesker tror.

De fleste foretrækker nok rene og velplejede kvindefødder, men jeg har før hørt om mænd som foretrækker Sjovdrengs smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
StevenDK skrev, for 12 minutter siden:

Foot fetish er nok mere udbredt end mange mennesker tror.

De fleste foretrækker nok rene og velplejede kvindefødder, men jeg har før hørt om mænd som foretrækker Sjovdrengs smag.

I knooow!

Jeg er dog personlig ikke stødt på mænd der fortrækker dem uplejede, mén naturligvis findes dét. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 minutter siden:

I knooow!

Jeg er dog personlig ikke stødt på mænd der fortrækker dem uplejede, mén naturligvis findes dét. :D 

Hmmmmm...... her har vi måske en ekspert ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...