Hop til indhold

Ekstrabladet, Signes brevkasse

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre og søstre i kødet

jeg har i et stykke tid fulgt med i den digitale udgave af Ekstrabladet, Signes brevkasse, det er godt nok spetakulært, hvad folk skriver ind, eller tror i lige som jeg at det er EB ansatte der skriver ind, og EB ansatte der bruger tid på at svare i en tråd, med skal vinsige meget provokerende svar der gør hvad der kan gøres for at pi..e på alle andre, de mest markante profiler er Aut.kvindeterapeut/BentH, Børge F, og Kalle K...

lad høre

vh

Alkoholikeren

Skrevet

Jeg sammenligner hendes såkaldte brevkasse med De Grå Sider fra dengang hvor Ugens Rapport var værd at læse. Det er siden kommet frem, at bladets skribenter selv skrev de frække historier.

Flere af spørgsmålene handler ofte om klassiske sexfantasier: Sex med hjemmehjælperen, fantasier om den smukke lærerinde osv.

Så ja, jeg er ret sikker på, at Signe selv skriver dem.

Skrevet

Hejsa.

Tjo, det kunne meget vel være at det er noget, de selv fabrikerer.. Har jeg også tænkt på.

Må jeg lige indskyde, at når hende Signe laver videoindslag om sex inde på EkstraBladet. Hendes kollega, Tomas Roar, ikke....

Han er et af de mest barnlige, fnidrede og irriterende skabninger jeg længe er stødt på.

Han indbyder ikke engang med noget brugbart overhovedet i videoerne :lol: Nej hvor han irriterer mig.

Tror faktisk bare han bruger sin dagligdag på at være i nærheden af Signe, så han har noget at tænke tilbage på, når han sidder derhjemme efter fyraften og hiver sig i elastikken..

Redigeret af J93

Skrevet
Varmemester skrev, for 41 minutter siden:

@Alkoholikeren nu du nævner de grå sider. Dem var jeg VILD tilhænger a. Sad indimellem og grinede a dem. For nogle a dem var sq mere sjove end frække. :D

Det er nu godt nok Vestegnen der skriver det, men jeg deler din opfattelse....

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 19 minutter siden:

Det er nu godt nok Vestegnen der skriver det, men jeg deler din opfattelse....

Haha.. Ja det så jeg så lige da jeg fik læst det hele igen. :lol:

Varmemester skrev, 1 time siden:

@Alkoholikeren nu du nævner de grå sider. Dem var jeg VILD tilhænger a. Sad indimellem og grinede a dem. For nogle a dem var sq mere sjove end frække. :D

Denne her skulle så ha været til dig @Vestegnen:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.