Hop til indhold

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af denne lille skønhed i dag. 

https://annoncelight.dk/showad/218739

Her er tale om en, efter min smag, virkelig sød og fræk petit pige som skal opleves. Hvad der ellers skete kan jeg ikke berette men betalte 600kr for 15 minutter og jeg kunne alligevel ikke holde til mere.

Pigen 10

Stedet 8

Redigeret af Nv Herre
For kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er lækker. Hun sagde hun er 163 og vejer 50kg og det skal nok passe. Nej men hun suttede flittigt med gummi i en 69...

Redigeret af Nv Herre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før anmeldt hendes veninde Tinna der har samme størrelse og smukke udseende. Tror nu de er fra Rumænien. Der er ofte 3-4 petitte piger på samme adresse, så der er lidt at vælge imellem. Ser nu lige Stephany der også kan besøges der. Masser af parkeringspladser i Randers NV, tæt på Nordskellet, og ret anonymt synes jeg. Prisen er fantastisk, pigerne indlevende og god service. Blow og flere stillinger er muligt, også ved 15 minutter. For 100kr mere, kan du fx få BJ uden, kys eller GFE.

Pigerne er meget anbefalelsesværdige.

 

 

 

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers500 skrev, for 9 timer siden:

Jeg har før anmeldt hendes veninde Tinna der har samme størrelse og smukke udseende. Tror nu de er fra Rumænien. Der er ofte 3-4 petitte piger på samme adresse, så der er lidt at vælge imellem. Ser nu lige Stephany der også kan besøges der. Masser af parkeringspladser i Randers NV, tæt på Nordskellet, og ret anonymt synes jeg. Prisen er fantastisk, pigerne indlevende og god service. Blow og flere stillinger er muligt, også ved 15 minutter. For 100kr mere, kan du fx få BJ uden, kys eller GFE.

Pigerne er meget anbefalelsesværdige.

 

 

 

 

Puha sådanne en mørk ting med tusser det er lige mig, orker bare ikke at køre helt til Rander - hun vil hugge alle mine penge!!!

ved du om hun vil modtage græsk??

Ved du om hun flytter rundt???

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
fræk6 skrev, den 7/1/2017 at 00:24:

Puha sådanne en mørk ting med tusser det er lige mig, orker bare ikke at køre helt til Rander - hun vil hugge alle mine penge!!!

ved du om hun vil modtage græsk??

Ved du om hun flytter rundt???

Hun er i hvert fald til superfransk, som du osse kan se, hvis du gider læse annoncen. Om hun stadig er i Randers ved jeg ikke, men har skrevet - så må vi se, om hun svarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris 60 skrev, for 3 timer siden:

Hun er i hvert fald til superfransk, som du osse kan se, hvis du gider læse annoncen. Om hun stadig er i Randers ved jeg ikke, men har skrevet - så må vi se, om hun svarer.

Chris 60 hvis du så gider læse mine spørgsmål spørger jeg om hun er til græsk og om hun flytter sted - spørger ikke om hun giver super fransk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers500 skrev, den 6/1/2017 at 16:07:

Jeg har før anmeldt hendes veninde Tinna der har samme størrelse og smukke udseende. Tror nu de er fra Rumænien. Der er ofte 3-4 petitte piger på samme adresse, så der er lidt at vælge imellem. Ser nu lige Stephany der også kan besøges der. Masser af parkeringspladser i Randers NV, tæt på Nordskellet, og ret anonymt synes jeg. Prisen er fantastisk, pigerne indlevende og god service. Blow og flere stillinger er muligt, også ved 15 minutter. For 100kr mere, kan du fx få BJ uden, kys eller GFE.

Pigerne er meget anbefalelsesværdige.

 

 

 

 

Altså det kan godt være det bare er mig men de sidste 2 gang jeg har været ved Tinna har hun nu bedt om at vi gik før tiden 

Jeg når det kommer men kunne godt tænke mig og bare ligge og snakke med hende eller lignende måske er lille hygge knald men skal da op og prøve hende EMA ema

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...