Hop til indhold
Funktionær

Reklamer og EG regler

Recommended Posts

Guest Trinetease

Har du læst reklamen ? Det er et fuldt ud lovligt produkt i DK. Reklamen er bare sat dumt sammen så den ligner en reklame for et nu ulovligt prokukt - men hvis man læser det hele så slutter teksten af med at ville sælge Trimlet - som er lovligt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Har du læst reklamen ? Det er et fuldt ud lovligt produkt i DK. Reklamen er bare sat dumt sammen så den ligner en reklame for et nu ulovligt prokukt - men hvis man læser det hele så slutter teksten af med at ville sælge Trimlet - som er lovligt....

Hej Trine

Det er korrekt, men Therma, som der reklameres med på EG er ikke lovligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Funktionær skrev, for 3 timer siden:

Hej Trine

Det er korrekt, men Therma, som der reklameres med på EG er ikke lovligt

Men hvis du læser teksten i reklamen står der jo netop at de er ulovlige og at de derfor Anbefaler et helt andet produkt.

Reklamen er dumt lavet - men teksten siger rent faktisk at man IKKE kan købe dem. Billedet er direkte misvisendene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 16 timer siden:

Men hvis du læser teksten i reklamen står der jo netop at de er ulovlige og at de derfor Anbefaler et helt andet produkt.

Reklamen er dumt lavet - men teksten siger rent faktisk at man IKKE kan købe dem. Billedet er direkte misvisendene.

Hej Trine

Vi snakker vist forbi hinanden, den side jeg linker til advarer imod det produkt, som der reklameres for her - om advarslen så er reel, kan diskuteres, det er jo konkurrerende produkter, men noget af indholdet i det der reklameres for er helt sikkert ikke lovligt, det var bare der jeg ville hen - kontra at reklamere for medicinprodukter som der skal recept til for at købe

Lad os ikke trække den længere ud, der bliver vist ikke gjort mere ved det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...