Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=danskesimone

http://damernefordig.com/

Jeg besøgte Simone i Ahornsgade nr 1. Det er også en af de annoncer jeg er stødt på tit, så hun skulle prøves. 

Jeg var spændt, det er ikke så tit jeg er sammen med en på samme højde som mig selv. 

Hun gemte sig bag døren da hun åbnede, jeg gik 3-4 skridt ind før jeg vente mig om og betragtede hende, hun er ikke noget lille nips, men hun har højde, store bryster, og en stor bag. Hun har former og det klær hende godt.

hænderne blev sprittet og vi gik igang med at berøre hinanden og vi tingekyssede imens, jeg fik lagt hende ned på sengen og slikkede hendes fisse, hun blev godt våd og kom ægte, hun køleee for de store bryster, og tog min hånd og flettede fingre, det er dejligt når man mærker de virkeligt nyder det. 

Jeg sluttede af med at tage hende bagfra, tog til sidst godt fat i hende, hvilket hun bad mig om og kneppede så godt igennem til jeg kom. Hun nød at jeg kunne bruge den og at den er stor. Men det har du vel hørt før sagde hun, jeg smilede.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex

Det at hun har lidt former gør mig ikke noget... men hende på billederne ligner da absolut ikke en der har former(overvægtig), hun ligner en der har en krop som en slank 20 årig pige.

er billederne ikke af hende eller er de bare 10 år gamle? 

Ps. tak for delingen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes nu billederne ligner ganske godt har selv haft fornøjelsen at at møde Simone. Og jeg syntes 

på ingen måde at hun er overvægtige, men en høj pige med dejlige former

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var overrasket, da jeg så hende, jeg havde troet hun var mere slank, men hun kunne lide det, hun bad selv om at man tog ved i flæsket på hofterne og kneppede hende så hun kunne mærke det, jeg nød synet af hendes store bagdel og holdt et par pauser, hvor jeg spredte hendes baller og slikkede det sorte hul, det var virkeligt frækt.

Min mening er at billederne absolut fokuserer på hendes positive sider, men ok herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Har haft fornøjelsen for et par måneder siden. Det kommer jeg aldrig til at fortryde! Hun er gennemført lækker og sød! Let at snakke med, empatisk og giver sig tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Albert7 skrev, den 5/1/2017 at 15:21:

http://side6.dk/resultatside/?q=danskesimone

http://damernefordig.com/

Jeg besøgte Simone i Ahornsgade nr 1. Det er også en af de annoncer jeg er stødt på tit, så hun skulle prøves. 

Jeg var spændt, det er ikke så tit jeg er sammen med en på samme højde som mig selv. 

Hun gemte sig bag døren da hun åbnede, jeg gik 3-4 skridt ind før jeg vente mig om og betragtede hende, hun er ikke noget lille nips, men hun har højde, store bryster, og en stor bag. Hun har former og det klær hende godt.

hænderne blev sprittet og vi gik igang med at berøre hinanden og vi tingekyssede imens, jeg fik lagt hende ned på sengen og slikkede hendes fisse, hun blev godt våd og kom ægte, hun køleee for de store bryster, og tog min hånd og flettede fingre, det er dejligt når man mærker de virkeligt nyder det. 

Jeg sluttede af med at tage hende bagfra, tog til sidst godt fat i hende, hvilket hun bad mig om og kneppede så godt igennem til jeg kom. Hun nød at jeg kunne bruge den og at den er stor. Men det har du vel hørt før sagde hun, jeg smilede.

 

Hej Albert7 

Tak for dine rosende ord og dit dejlige besøg ;) Jeg er dog ikke helt sikker på hvem der gemmer sig bag dette navn :P men har en anelse hihi skønne brune øjne og lidt langt mørkt krøllet hår ;)

Knus Simone :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Sweex skrev, den 5/1/2017 at 16:52:

Det at hun har lidt former gør mig ikke noget... men hende på billederne ligner da absolut ikke en der har former(overvægtig), hun ligner en der har en krop som en slank 20 årig pige.

er billederne ikke af hende eller er de bare 10 år gamle? 

Ps. tak for delingen. 

Hej Sweex.

Står osse i min profil jeg har en lækker fyldig numse med nogen dejlige brede hofter, lige til at holde fast i ;) men vil ikke kalde mig overvægtig :-o selvom jeg nok burde smide 5 kg pga af alle de lækre julegodter man har guffet i sig :P 

Billeder er fra april/juni 2016 :P 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Albert7 skrev, den 5/1/2017 at 18:37:

Jeg var overrasket, da jeg så hende, jeg havde troet hun var mere slank, men hun kunne lide det, hun bad selv om at man tog ved i flæsket på hofterne og kneppede hende så hun kunne mærke det, jeg nød synet af hendes store bagdel og holdt et par pauser, hvor jeg spredte hendes baller og slikkede det sorte hul, det var virkeligt frækt.

Min mening er at billederne absolut fokuserer på hendes positive sider, men ok herfra.

JAAAAA "sagde så tag dog fat og knep mig hårdt med den kæmpe pik" !!! men sagde ikke "hold mig i flæsket" :lol: flæsk er noget jeg spiser sammen med kartofler og sovs :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Smørhulsbarnet skrev, for 19 timer siden:

Var også på besøg lige inden jul, :rolleyes: og kan tilslutte mig som en glad og tilfreds kunde. :D

Den trak lige på smilebåndet :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Danske Simone skrev, for 30 minutter siden:

Hej Sweex.

Står osse i min profil jeg har en lækker fyldig numse med nogen dejlige brede hofter, lige til at holde fast i ;) men vil ikke kalde mig overvægtig :-o selvom jeg nok burde smide 5 kg pga af alle de lækre julegodter man har guffet i sig :P 

Billeder er fra april/juni 2016 :P 

 

Jeg undrede mig også over at trådstarter skrev at du har former. på dine billeder ser du slank og lækker ud, derfor stillede jeg spørgsmålet som jeg gjorde. men det kan også være at jeg lægger for meget i vægt i det ord og han mente det på en positiv måde...

Hvor om alting er, så har jeg en svaghed for høje kvinder, så jeg er nødt til at se dig irl på et tidspunkt og så kan jeg jo selv bedømme :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...