Hop til indhold

Recommended Posts

men vist ikke så længe - hun snakker om at rejse videre.

Men indtil da de skønneste krop med alle de faste kurver, man kan ønske sig. Og en afslappet naturlig måde at være på, inklusive snak på et ok engelsk. Men når hendes hænder eller resten af kroppen snakker, er der ingen sprogproblemer! Professionel, men tilstede og nærværende. En bestemt type, men meget medgørlig og villig. Jeg ved ikke, hvor hun har sit kælenavn fra - man kan kun gætte!

Del dette indlæg


Link til indlæg
nielsp skrev, for 1 minut siden:

men vist ikke så længe - hun snakker om at rejse videre.

Men indtil da de skønneste krop med alle de faste kurver, man kan ønske sig. Og en afslappet naturlig måde at være på, inklusive snak på et ok engelsk. Men når hendes hænder eller resten af kroppen snakker, er der ingen sprogproblemer! Professionel, men tilstede og nærværende. En bestemt type, men meget medgørlig og villig. Jeg ved ikke, hvor hun har sit kælenavn fra - man kan kun gætte!

Hvad har hun af priser? Og har du et link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der først på ugen, der var det Cream der tog imod, heldigvis.  Efter et par uheldige besøg andre steder i byen, var det med stor glæde det var gensyn med Cream. Hun giver altid en dejlig oplevelse, og med et smittende godt humør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der først på ugen, der var det Cream der tog imod, heldigvis.  Efter et par uheldige besøg andre steder i byen, var det med stor glæde det var gensyn med Cream. Hun giver altid en dejlig oplevelse, og med et smittende godt humør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Hobbes skrev, den ‎27‎-‎01‎-‎2017 at 21:58:

Ok tak.

Cream går du ALDRIG fejl af :) hun er suverænt en af de bedste Thaipiger i Dk 

og måske endda Thailand med :) og ja jeg har mødt et par Thaipiger i min tid :) 

hun formår simpelthen at holde tungen tæt på imens hun gør dig lykkelig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mthom skrev, for 33 minutter siden:

Er cream der endnu, skal til Århus imorgen

Hun var der lørdag

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er her godt et par uger endnu. Så det er med at nyde det så længe det er muligt, hun taler om at prøve et andet land næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cream kom tilbage i fredags og hun er i sengen til september.

Har lige været og hilse på.Jeg var så høflig at jeg smed en tudse. Men jeg fik også en fin tur. Cream er en af de få damer der får mig til at komme tilbage. Nyder hendes væsen.

Eneste minus er faciliteterne. Ved ikke om det er sundhedsskadeligt at bade der. Men jeg tog chancen.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, hun er dejlig. Tak for tippet om at hun er tilbage. 

 

Skal helt sikker derned inden september, så. 

Man ved jo aldrig hvornår det er sidste gang, hun er her i landet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal til Århus i næste uge så overvejer et besøg hos en thai. Jeg har tidligere besøgt Cream. Første gang ligger nogle år tilbage. Dengang var hun meget slank, nogen vil måske mene for slank, men helt perfekt til min smag som er meget slanke trimmede piger. Næste gang jeg traf hende var det tydeligt at hun havde taget en del på, uden at være hverken buttet eller andet. Hendes service var samme høje niveau begge gange. Men jeg tænder mest på den første udgave. Så til mit spørgsmål.....og ved det kan være svært at få et svar. Er hun "tynd" eller almindelig:) håber i forstår og ikke misforstår:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar 8.000:)

og så ved jeg godt at almindelig er meget subjektivt.....;)

Men nu er det jo også meget andet der tæller og jeg mindes ok massage og et ualmindeligt godt BJ.....

jeg går i tænkeboks om det bliver Cream eller om jeg skal prøve en ny pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cream har helt tydeligt tabt sig, så hendes former er endnu mere markante: Gode hofter, slank midje.

 

Hvad en pige måtte have af private årsager til et vægttab vedrører ikke dette forum! 

Redigeret af Rooster
Personlige detaljer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
nielsp skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2017 at 14:59:

men vist ikke så længe - hun snakker om at rejse videre.

Men indtil da de skønneste krop med alle de faste kurver, man kan ønske sig. Og en afslappet naturlig måde at være på, inklusive snak på et ok engelsk. Men når hendes hænder eller resten af kroppen snakker, er der ingen sprogproblemer! Professionel, men tilstede og nærværende. En bestemt type, men meget medgørlig og villig. Jeg ved ikke, hvor hun har sit kælenavn fra - man kan kun gætte!

Og du gætter sikkert rigtig første gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...