Hop til indhold

2 piger 300 kr. Thai massage i Aarhus C

Featured Replies

Skrevet

har forsøgt at ringe til dem, ville spørge om adressen, men hende som tog telefonen kunne så lidt dansk at jeg ikke forstod hvad hun sagde

Skrevet
Dezmodevil skrev, for 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/220512

Er der nogen som har været her og vil fortælle lidt om pigerne/service/pris

For 30 minutter eller mindre? Ellers lyder det alt for billigt. Godt nok er det i Århus, men alligevel .....

Skrevet

Tjah...

I nedenstående (andet sted, men så vidt jeg kan se i samme gade) var det også 2 piger i 1 time. Billigt men som jeg skriver, så var de der ikke begge 2 i den time... Jeg er rimelig overbevist om, at hovedformålet er at lave nogle ekstraydelser. Og fair nok - det er jo ofte det vi kommer efter ;)  (bare priserne så ikke er skruet urimeligt op for den ydelse, man så faktisk får...)

Skrevet

Ban Pan kan ikke anbefales. De sætter kun 2 piger på hvis begge er ledige. Lige snart det ringer på døren så er den ene pige væk igen. 

Massagen lover de i 45 eller 50 minutter. Det tager 30 min hvis man ikke vil have ekstra. 

Never ever again. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.