Hop til indhold

Chantal Engelsburg

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg har fået en helt fantastisk behandling af hende.

Meget venlig og imødekommende - super oplevelse - 100% gentagelse

Skrevet

Hun ser måske 5 år ældre ud i virkelighed.

Men er stadigvæk en flot pige med en dejlig mis

Skrevet
  • Author

Ved ikke lige hvorfor min tråd skal bruges til at promovere den møgkælling, der - efter hun havde taget mine 80€ - opførte sig irriteret og utålmodigt, og slog mig over fingrene når jeg rørte ved hende. 3. gang slog hun sgu med et ordentligt klask, og der fik jeg nok. Og ja, jeg har også haft den samme oplevelse som Gnimmelf da jeg var der for et halvt års tid siden, men trunten er tilsyneladende knald i låget og ikke til at regne med. Styr uden om hende. Det er mit råd.

Skrevet

Hej Fiesta

Hvis det er som du skriver, skal du da lave en anmeldelse hos Engelsburg.

Du skriver den i Gästebuch på deres hjemmeside.

Så ser indehaveren Sara det også og må tage affære.

Tror ikke hun ønsker, at kunderne har en dårlig oplevelse.

Skrevet
Gnimmelf skrev, for 7 timer siden:

Hej Fiesta

Hvis det er som du skriver, skal du da lave en anmeldelse hos Engelsburg.

Du skriver den i Gästebuch på deres hjemmeside.

Så ser indehaveren Sara det også og må tage affære.

Tror ikke hun ønsker, at kunderne har en dårlig oplevelse.

Jeg tror efterhånden, hun er ligeglad.

Skrevet
Fiesta skrev, for 9 timer siden:

Ved ikke lige hvorfor min tråd skal bruges til at promovere den møgkælling, der - efter hun havde taget mine 80€ - opførte sig irriteret og utålmodigt, og slog mig over fingrene når jeg rørte ved hende. 3. gang slog hun sgu med et ordentligt klask, og der fik jeg nok. Og ja, jeg har også haft den samme oplevelse som Gnimmelf da jeg var der for et halvt års tid siden, men trunten er tilsyneladende knald i låget og ikke til at regne med. Styr uden om hende. Det er mit råd.

Det fremgår jo ikke umiddelbart, at tråden er din private ejendom. Ellers er det vist meget almindeligt, at den samme tråd indeholder forskellige personers mening om en pige. Men hvis du mener at besidde den endelige sandhed om pigen, så er det naturligvis dumt, at andre med en anden / forkert mening om pigen blander sig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.