Hop til indhold
Fiesta

Chantal Engelsburg

Recommended Posts

Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg har fået en helt fantastisk behandling af hende.

Meget venlig og imødekommende - super oplevelse - 100% gentagelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke lige hvorfor min tråd skal bruges til at promovere den møgkælling, der - efter hun havde taget mine 80€ - opførte sig irriteret og utålmodigt, og slog mig over fingrene når jeg rørte ved hende. 3. gang slog hun sgu med et ordentligt klask, og der fik jeg nok. Og ja, jeg har også haft den samme oplevelse som Gnimmelf da jeg var der for et halvt års tid siden, men trunten er tilsyneladende knald i låget og ikke til at regne med. Styr uden om hende. Det er mit råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Fiesta

Hvis det er som du skriver, skal du da lave en anmeldelse hos Engelsburg.

Du skriver den i Gästebuch på deres hjemmeside.

Så ser indehaveren Sara det også og må tage affære.

Tror ikke hun ønsker, at kunderne har en dårlig oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gnimmelf skrev, for 7 timer siden:

Hej Fiesta

Hvis det er som du skriver, skal du da lave en anmeldelse hos Engelsburg.

Du skriver den i Gästebuch på deres hjemmeside.

Så ser indehaveren Sara det også og må tage affære.

Tror ikke hun ønsker, at kunderne har en dårlig oplevelse.

 

Jeg tror efterhånden, hun er ligeglad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fiesta skrev, for 9 timer siden:

Ved ikke lige hvorfor min tråd skal bruges til at promovere den møgkælling, der - efter hun havde taget mine 80€ - opførte sig irriteret og utålmodigt, og slog mig over fingrene når jeg rørte ved hende. 3. gang slog hun sgu med et ordentligt klask, og der fik jeg nok. Og ja, jeg har også haft den samme oplevelse som Gnimmelf da jeg var der for et halvt års tid siden, men trunten er tilsyneladende knald i låget og ikke til at regne med. Styr uden om hende. Det er mit råd.

Det fremgår jo ikke umiddelbart, at tråden er din private ejendom. Ellers er det vist meget almindeligt, at den samme tråd indeholder forskellige personers mening om en pige. Men hvis du mener at besidde den endelige sandhed om pigen, så er det naturligvis dumt, at andre med en anden / forkert mening om pigen blander sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...