Fiesta 68 Skrevet 5. Januar, 2017 http://www.engelsburg-fl.de/models/chantal_page.htm Virkelig dårlig oplevelse. Sur, fjentlig og ubehagelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnimmelf 7 Skrevet 5. Januar, 2017 Jeg ved ikke hvad der er sket, men jeg har fået en helt fantastisk behandling af hende. Meget venlig og imødekommende - super oplevelse - 100% gentagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maximum 31 Skrevet 5. Januar, 2017 Er billederne af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnimmelf 7 Skrevet 5. Januar, 2017 Hun ser måske 5 år ældre ud i virkelighed. Men er stadigvæk en flot pige med en dejlig mis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fiesta 68 Skrevet 5. Januar, 2017 Ved ikke lige hvorfor min tråd skal bruges til at promovere den møgkælling, der - efter hun havde taget mine 80€ - opførte sig irriteret og utålmodigt, og slog mig over fingrene når jeg rørte ved hende. 3. gang slog hun sgu med et ordentligt klask, og der fik jeg nok. Og ja, jeg har også haft den samme oplevelse som Gnimmelf da jeg var der for et halvt års tid siden, men trunten er tilsyneladende knald i låget og ikke til at regne med. Styr uden om hende. Det er mit råd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnimmelf 7 Skrevet 5. Januar, 2017 Hej Fiesta Hvis det er som du skriver, skal du da lave en anmeldelse hos Engelsburg. Du skriver den i Gästebuch på deres hjemmeside. Så ser indehaveren Sara det også og må tage affære. Tror ikke hun ønsker, at kunderne har en dårlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maximum 31 Skrevet 6. Januar, 2017 Gnimmelf skrev, for 7 timer siden: Hej Fiesta Hvis det er som du skriver, skal du da lave en anmeldelse hos Engelsburg. Du skriver den i Gästebuch på deres hjemmeside. Så ser indehaveren Sara det også og må tage affære. Tror ikke hun ønsker, at kunderne har en dårlig oplevelse. Jeg tror efterhånden, hun er ligeglad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maximum 31 Skrevet 6. Januar, 2017 Fiesta skrev, for 9 timer siden: Ved ikke lige hvorfor min tråd skal bruges til at promovere den møgkælling, der - efter hun havde taget mine 80€ - opførte sig irriteret og utålmodigt, og slog mig over fingrene når jeg rørte ved hende. 3. gang slog hun sgu med et ordentligt klask, og der fik jeg nok. Og ja, jeg har også haft den samme oplevelse som Gnimmelf da jeg var der for et halvt års tid siden, men trunten er tilsyneladende knald i låget og ikke til at regne med. Styr uden om hende. Det er mit råd. Det fremgår jo ikke umiddelbart, at tråden er din private ejendom. Ellers er det vist meget almindeligt, at den samme tråd indeholder forskellige personers mening om en pige. Men hvis du mener at besidde den endelige sandhed om pigen, så er det naturligvis dumt, at andre med en anden / forkert mening om pigen blander sig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg