Hop til indhold
Gæstens

Besøg hos dominaduo.dk

Recommended Posts

Jeg har været på besøg hos dominaduo.dk i København og det er bestemt ikke sidste gang! 

Det er de smukkeste Domina'er,  med de vildeste outfit i latex, læder og lak! Aldrig har jeg set så meget lækkert tøj før ♥.

Fik mit tøj låst inde i garderobe skab.

Og kom en tur i deres fangecelle,  der er meget realistisk med tv overvågning og højttaler så de kan give ordre. 

Bagefter kom jeg på 1sal, der er et voldsomt udstyret kæmpe bdsm rum,  med piske, kors, forskellige bondage bænke og en gynækolog stol.

 

Efter en god gang pisk, kom jeg i gynækolog stolen og blev kneppet med strap-on,  hvor der var spidse nitter der stak mig, hver gang der blev stødt i bund.. Samtidig fik jeg stød med et strøm anlæg. 

Da de fornemmede at jeg ikke kunne klare mere,  fik jeg lov til at komme mig lidt. 

Til sidst gik turen ned af trapperne,  til deres sygeplejerum.  Hvor jeg blev fikseret til en briks,  og fik sat nåle i brysterne.. 

Jeg kan varmt anbefale dem. 

1stclassdomina og Mistress No.1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæstens skrev, for 13 timer siden:

Efter en god gang pisk, kom jeg i gynækolog stolen og blev kneppet med strap-on,  hvor der var spidse nitter der stak mig, hver gang der blev stødt i bund..

Av for satan!

Ikke noget jeg kunne overtales til, men meget informativ anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæstens skrev, for 13 timer siden:

Jeg har været på besøg hos dominaduo.dk i København og det er bestemt ikke sidste gang! 

Det er de smukkeste Domina'er,  med de vildeste outfit i latex, læder og lak! Aldrig har jeg set så meget lækkert tøj før ♥.

Fik mit tøj låst inde i garderobe skab.

Og kom en tur i deres fangecelle,  der er meget realistisk med tv overvågning og højttaler så de kan give ordre. 

Bagefter kom jeg på 1sal, der er et voldsomt udstyret kæmpe bdsm rum,  med piske, kors, forskellige bondage bænke og en gynækolog stol.

 

Efter en god gang pisk, kom jeg i gynækolog stolen og blev kneppet med strap-on,  hvor der var spidse nitter der stak mig, hver gang der blev stødt i bund.. Samtidig fik jeg stød med et strøm anlæg. 

Da de fornemmede at jeg ikke kunne klare mere,  fik jeg lov til at komme mig lidt. 

Til sidst gik turen ned af trapperne,  til deres sygeplejerum.  Hvor jeg blev fikseret til en briks,  og fik sat nåle i brysterne.. 

Jeg kan varmt anbefale dem. 

1stclassdomina og Mistress No.1

Lyder som en vild oplevelse, måske for smertefuldt i forhold til mine præferencer . Hvad måtte du slippe for fornøjelsen? Og fik du lov til at få udløsning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MandMedM skrev, for 2 minutter siden:

Måske hører denne til under: "Anmeldelser af BDSM og fetichisme" ?

Du har selvfølgelig ret. Det ville være det rigtige sted at slå anmeldelsen op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...